[WINACTIE] Volg de Olympische Winterspelen via TV Anywhere en win!

• 13 februari 2018
  • 3 reacties
  • 175 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1204 reacties
Van 9 tot 25 februari 2018 strijdt TeamNL in Pyeongchang voor zo veel mogelijk medailles en dat kan jij op de voet volgen! T-Mobile Thuis heeft Eurosport 1 en 2 toegevoegd in de TV Anywhere app, zodat jij overal waar je in Nederland bent de Olympische Winterspelen kunt kijken. In de trein, tijdens je fitnesswork-out, in bad of (stiekem) tijdens je werk. Mis geen seconde! Want niet alleen voor TeamNL, ook voor jou valt er een prijs te winnen. Raad jij hoeveel medailles TeamNL binnenhaalt?

Wat heb ik nodig om overal te kijken?
Twee dingen: een TV abonnement bij T-Mobile Thuis en onze TV Anywhere app. Deze app kun je downloaden voor Android en Apple. Om in te loggen vul je jouw TV-klantnummer en je TV-pincode in. Je TV inloggegevens vind je in My T-Mobile Thuis.

Hoe kan ik meedoen om een prijs te winnen?
Raad hoeveel medailles TeamNL aan het einde van de Winterspelen heeft gewonnen! Plaats je reactie in dit topic. Reageren kan tot en met maandag 19 februari. Degene die het aantal goed raadt óf degene die het dichtst bij zit, wint. Bij meerdere goede antwoorden loten wij.

Wat kan ik winnen?
We snappen dat je moet afkicken van het kijken naar de leuke wedstrijden als de Winterspelen weer voorbij zijn. Gelukkig hoef jij dat als winnaar niet. Je wint dan namelijk een maand gratis Premium Sportpakket! We hebben twee verschillende en jij mag kiezen.

Heb jij ook wel zin in dit prijzenwedstrijdje? Speel dan sportief mee en volg voor een goede schatting de Winterspelen via TV Anywhere!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Voor de goede orde, Nederland heeft op dit moment al 11 medailles. Ik zou dus lekker hoog inzetten. Niet geschoten is altijd mis. 😉
Reputatie 7
Badge +6
De medaille spiegel geeft 13 medailles aan voor Nederland. Je hebt nog twee dagen om jouw voorspelling te geven. De laatste week van de Olympische Spelen gaat dan in.

Gratis sportpakket te winnen!
Reputatie 7
Badge +6
De deadline is verstreken. Hierbij sluit ik de prijsvraag. 🆒

Reageer