Beantwoord

Woensdag volledig voldoen, graag tot woensdag aangesloten blijven

• 15 januari 2018
  • 6 reacties
  • 114 Bekeken

Kan ik aub tot woensdag aangesloten blijven, dan kan ik volledig voldoen. Zonder internet thuis word het ongeveer onmogelijk te betalen.
icon

Beste antwoord door Brian 18 januari 2018, 15:57

Hi Yumanga, ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie dat we nog geen betaling hebben ontvangen. Je kan het beste even rechtstreeks contact opnemen met onze incasso afdeling als het niet lukt om je betaling te voldoen. Je kan hiervoor bellen naar 023 7513 032. Ik hoop dat je een oplossing vindt!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi, volgens mij kan je beter even bellen met Tmobile.
Dit is een klantenforum en de moderato’s reageren bij drukte iets minder snel.
Ik kan niet bellen m'n draaischijf kan geen keuze maken In het menu
Reputatie 7
Badge +20
Draaischijf? 😊
Gsm? Anders even op Twitter of Facebook vragen (Twitter gaat sneller) @tmobile_webcare
Reputatie 7
Badge +8
Hi Yumanga, ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie dat we nog geen betaling hebben ontvangen. Je kan het beste even rechtstreeks contact opnemen met onze incasso afdeling als het niet lukt om je betaling te voldoen. Je kan hiervoor bellen naar 023 7513 032. Ik hoop dat je een oplossing vindt!
Ik hen gisteren een ideal link ontvangen en die direkt voldaan. Kan je me een emailadres sturen dan stuur ik je een kopie van de transactie
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Yumanga! Ik zie dat je ons ook hebt benaderd via social media, via die weg kun je ons een foto sturen van jouw transactie! Let er wel op dat je dit in een privébericht doet, anders kan heel internet meegenieten.

Reageer