Beantwoord

Zeer ontevreden met de service

• 25 maart 2019
  • 1 reactie
  • 495 Bekeken

Hallo,

Wij zijn recentelijk overgestapt van Ziggo naar T mobile. Nou is het al vanaf het begin al fout gegaan omdat ons abonnement is gekruist met een ander klant. Daarna is op 22-03 tot op heden het internet ook nog eens uitgevallen en werd ons vermeld dat er buiten ergens een kabel gerepareerd moet worden door een monteur. Dit gaat uiteraard niet in het weekend gebeuren en sinds maandagochtend is er ook niet veel veranderd. Wij hebben totaal geen werk kunnen verrichten in de afgelopen dagen zonder internet en T mobile heeft niks voor ons te kunnen betekenen. Sinds de overstap van Ziggo naar T mobile zijn komen we van het ene probleem naar het andere probleem terecht. Wij zijn zeer ontevreden over de service en betwijfelen over onze abonnement bij T mobile.
icon

Beste antwoord door Brian 27 maart 2019, 15:26

Hi @shiyoufu, ik kan mij voorstellen dat je daar niet blij van wordt. Ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen! Als je mij via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door wil sturen ga ga ik voor je aan de slag.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Hi @shiyoufu, ik kan mij voorstellen dat je daar niet blij van wordt. Ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen! Als je mij via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door wil sturen ga ga ik voor je aan de slag.

Reageer