Beantwoord

Zending postNL? Ik weet van niet? Krijg ik iets nieuws?? (omwisselen A140)

Hoi,

Ik heb al jaren glasvezel 3in1 pakket. En geen klachten.. Ik zag vandaag een mailtje dat er iets van T-mobile mijn kant op komt? BNS inzake Tmobile? Ik heb niets besteld en ben nieuwsgierig.. Krijg ik een verse router of zo?
icon

Beste antwoord door Marcel MCi 10 april 2019, 18:44

Hallo misterweird,

De oudste Amino tv-boxjes (witte) worden vervangen, wellicht krijg je een nieuwe.

Mvg. Marcel

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hallo misterweird,

De oudste Amino tv-boxjes (witte) worden vervangen, wellicht krijg je een nieuwe.

Mvg. Marcel
Reputatie 4
Badge +2
Als het goed is zou ik ook een mailtje moeten krijgen? nog niks gehoord ze mogen de Aria 6 wel sturen die hebben ze toch in het magazijn liggen 😀
Ik heb inderdaad nog een witte Amino met vodafone logo.. Dat zal 't wel zijn dan.
Reputatie 6
Badge +6
Hi @misterweird, @BeMu Klopt helemaal, je hoort inderdaad van te voren een e-mail te ontvangen 🙂 Het wisselen van de TV Boxen is over een aantal weken uitgespreid maar ik verwacht dat het niet lang meer duurt BeMu!
Het was idd een nieuwe TV box. (en ook 't mailtje gevonden..)
Het is een entone 510b zie ik.. Ik dacht nieuwer en sneller maar dat is niet bepaald 't geval.. (Nou ja.. nieuw istie wel)

Ik kan nou niet zeggen dat ik happy ben met deze "upgrade". Zijn d'r nog alternatieven?
Reputatie 4
Badge +2
Gezien de betere specs dan de Amino 140 heeft zou de Entone 510b veel sneller moeten kunnen zappen, waarom de Entone juist veel trager is heb ik nog nergens kunnen lezen, de "handelingen" welke de stb intern moet verrichten zijn m.i. exact het zelfde.

Reageer