Beantwoord

2 Internet Provider op 1 glasvezel (adres) - Kan dit?

  • 9 September 2020
  • 4 reacties
  • 1093 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 15 reacties

Hoi,

ik heb interese op Tmobile Thuis maar ik heb een vraag.
op dit moment heb ik glasvezel van een andere provider, maar dit wil ik bewaren en wil een 2e provider hebben (in dit geval tmobile thuis).

mijn vraag is, kan dit? 2 providers op 1 glasvezel  (huidige glasvezel beheerder is reggefiber). 

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 September 2020, 12:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sixie 

Nee helaas kan dat niet, je hebt maar 1 glasvezel aansluiting dus zodra je T-Mobile thuis neemt dan wordt de huidige provider automatisch opgezegd door T-Mobile.

Hallo @Sixie 

Nee helaas kan dat niet, je hebt maar 1 glasvezel aansluiting dus zodra je T-Mobile thuis neemt dan wordt de huidige provider automatisch opgezegd door T-Mobile.

dat dacht ik al :)  dus enige manier om dit te doen is een internet via kabel/dsl/LTE of een 2e glasvezel :p

 

bedankt voor de reactie

Reputatie 7
Badge +14

Dat is wel de goedkoopste optie. Voor zakelijke klanten kan er ook wel een glasvezel apart worden aangelegd, maar graven en aanleg + de maandelijkse kosten zijn van een heel ander level dan een consumenten lijntje.

Reputatie 7
Badge +15

@Sixie 

Ja dat zou wel kunnen kabel, DSL wordt lastig omdat veel providers geen DSL bieden waar glasvezel aanwezig is. Een 2de glasvezelverbinding wordt het denk ik ook niet.

Reageer