Beantwoord

200mbps abonnement niet meer beschikbaar op mijn adres, maar T-mobile laat me hiervoor wel betalen

  • 13 September 2020
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

In Augustus vorig jaar zijn mijn Internet en mobiele abonnementen ingegaan, die ik samen met een medewerker van T-mobile heb samengesteld. Vandaag kom ik erachter dat het 200mbps op mijn adres niet meer beschikbaar is (of nooit is geweest). Nu haalde ik de snelheid al nooit, maar ik heb daar nooit iets achter gezocht, het zijn slechts theoretische waarden. Ik maak gebruik van het ‘meer snelheid met Klantvoordeel’. Wat dus inhoud dat ik betaal voor het 100kbps abonnement. Ik was natuurlijk voor het 50kbps abonnement gegaan om uiteindelijk ook op 100kbps te komen. Dit had me minimaal 60Euro bespaard. Het had T-mobile gesierd als dit 200kbps nooit aan mij verkocht was, of dat men mij proactief had benaderd naderhand. Ik betaal immers voor een dienst die T-mobile niet levert. Ben ik uniek in deze situatie? Ik wil uiteraard gecompenseerd worden. Graag een reactie T-mobile.

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 13 September 2020, 20:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @HugoE 

in de nieuwe propositie van T Mobile is het niet meer mogelijk om te kiezen voor de 200Mbps en 500Mbps. Bestaande klanten houden het bestaande prijsplan. ga je van 200Mbps en 500Mbps terug naar 100Mbps kan je niet meer omhoog. in het huidige prijsplan kan je ook geen gebruik maken van de meer snelheid klantvoordeel. 

 

kort gezegt je zou gewoon de 200Mbps (bekabeld) moeten kunnen halen mits je apparatuur het aan kan.

Reageer