Beantwoord

3 dagen geen internet

  • 23 November 2018
  • 12 reacties
  • 2390 Bekeken

3 DAGEN GEEN INTERNET. Ik heb een storing. Ik heb de klantenservice gebeld. De eerste mogelijkheid voor een afspraak met de monteur is na 3 dagen. OMG, nooit T-Mobile meer. Ik ga zo meteen overstappen.

[Moderator edit]
Vermoed jij een algemeen probleem met jouw verbinding, kijk in in dit topic: storingstopic.
icon

Beste antwoord door Brian 28 November 2018, 12:42

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 5
Hoe meer informatie je geeft hoe makkelijk het is om met je mee te denken :)

Wat voor internet heb je (DSL, glasvezel) en hoe kwam je er achter dat er een storing is.
Heb je wel TV, knipperen er lampjes op het modem, komt er rook uit etc.

Heb je ook vaste telefonie en heb je het modem al een keer een minuut van de stroom gehaald.
Ik kan je verklappen dat je bij andere providers ook niet de zelfde dag een monteur kunt verwachten.

Hoe handig ben je met dit soort dingen, heb je ooit ingelogd op je router?
I heb allen internet glasvezel. Het lampje van fiber brandt niet. Wel wireless en ACT lampjes. Ik heb alles geprepareerd.
Reputatie 5
Heb je ook een zogenoemde 'harde' reset uitgevoerd?
Met een paperclipje een poosje de resetknop indrukken, in dat gaatje op het modem.
Bij mij verhielp dat een probleem waar alleen de stroom er afhalen niet hielp.

Rare vraag misschien maar werd er gewerkt in de straat of geboord etc?
Dat heb ik geprobeerd. En nee, geen werkzaamheden in de straat.
Reputatie 7
Hi marketing.maher, bij een storing doen we altijd onze uiterste best om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen! Als we een monteur langs sturen dan moet hier een bezoek voor ingepland worden en dit kan inderdaad een aantal dagen duren. Inmiddels is onze monteur bij je langs geweest maar deze heeft het probleem niet kunnen verhelpen omdat de oorzaak vermoedelijk in de binnen komende kabel zit. We hebben daarom de netbeheerder ingeschakeld om je zo snel mogelijk weer online te krijgen!
De afspraak was na 4 dagen en de monteur kwam te laat. Ik ga weg in iedere geval.
Reputatie 7
helaas geld voor consumenten verbindingen bij alle isps een redelijke termijn om het probleem op te lossen.
dat is ongeveer 3 weken helaas.

er zijn wel mogelijkheden om binnen 2 uur een monteur te krijgen middels een service level agrement dit zie je vaak bij zakelijke verbindingen. er hangt alleen wel weer een prijskaartje aan 😔
Reputatie 7
Hi marketing.maher,

Oh nee, wat zie ik nu! Je hebt een overstap aangevraagd naar een andere provider. 😞 Wat jammer om je te moeten laten gaan, maar de keuze is aan jou. Ik hoop dat we je in de toekomst nog terug mogen zien bij T-Mobile Thuis!
Hoe meer informatie je geeft hoe makkelijk het is om met je mee te denken :)

Wat voor internet heb je (DSL, glasvezel) en hoe kwam je er achter dat er een storing is.
Heb je wel TV, knipperen er lampjes op het modem, komt er rook uit etc.

Heb je ook vaste telefonie en heb je het modem al een keer een minuut van de stroom gehaald.
Ik kan je verklappen dat je bij andere providers ook niet de zelfde dag een monteur kunt verwachten.

Hoe handig ben je met dit soort dingen, heb je ooit ingelogd op je router?


Dat is wellicht wel waar, maar bij andere providers heb je contact als je dat wil en moet je niet eerst uren door forums scrollen om in contact te komen met iemand die je wellicht weet met de juiste persoon in contact te brengen. Hier heft T-Mobile wel erg na gelaten. Dat was vroeger beter. Ik ga in ieder geval geen Twitter account aanmaken om dan met T-Mobile in contact te komen.
Reputatie 7
Hoi @telegebruiker,

Graag help ik je verder! Niet alleen op deze Community staan we voor je klaar, maar op verschillende manieren. Ik hoor graag waar wij vragen een Twitter account aan te maken. Hier geven wij een overzicht van alle mogelijkheden om contact op te nemen: contacttopic.

Het allerbelangrijkste is: ik kan je ook helpen. Geef aan wat er aan de hand is, en ik help je met alle liefde verder. Ik sta voor je klaar!
Reputatie 3
Hallo Sander,

bedankt voor je bericht. Ik ben er zeker van dat je wil helpen als je dat kan. Het probleem is alleen altijd als je er iets hebt is niemand bereikbaar bij T-Mobile om een probleem te melden. Als het internet weg is dan heb je nog maar een mogelijkheid en dat is dan bellen. Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat de bereikbaarheid voor dit soort storingen gewoon niet goed is. Je zou direct mogen bellen met T-mobile zonder eerst een forum of andere accounts aan te maken.

Ik wil je erg bedanken voor je reactie en nogmaals ik ben zeker dat jullie support erg goed is. Alleen moet je dan ook wel bereikbaar zijn en niet alleen via het forum. 😉

Gr, Chris
Reputatie 7
Hi @cforker, je kan ons natuurlijk ook altijd telefonisch bereiken, we hebben onderstaande ruime openingstijden dus je kan contatc opnemen wanneer het jou uit komt. Bij grotere storingen kan je je voorstellen dat er honderen mensen proberen te bellen. Daar is, al zou je 1000 medewerkers in je callcentre hebben, niet tegenaan te werken. Op dat soort momenten zijn we inderdaad erg moeilijk bereikbaar, dit geldt voor iedere provider. Maar we hadden je bij storingen altijd op de hoogte via de Community en Twitter zodat je precies weet wanneer er een storing is en wanneer we hem hebben verholpen!

Onze telefonische openingstijden
Maandag t/m Zaterdag: 07:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 08:00 - 18:00 uur

Reageer