Beantwoord

4G voor thuis abonnement omzetten naar Glasvezel

  • 19 August 2019
  • 6 reacties
  • 441 Bekeken

Hoi, ik heb een unlimited 4G voor thuis abonnement, deze wil ik graag omzetten naar een Glasvezel abonnement. Bij aankoop van het abonnement is vermeld dat ik dit altijd om kon zetten naar vast, maar ik kan nergens vinden hoe.

Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Brian 22 August 2019, 13:31

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Hoi, ik heb een unlimited 4G voor thuis abonnement, deze wil ik graag omzetten naar een Glasvezel abonnement. Bij aankoop van het abonnement is vermeld dat ik dit altijd om kon zetten naar vast, maar ik kan nergens vinden hoe.
Omdat dit een vrij loze uitspraak is, is er niks over te vinden. 4G 'omzetten' naar Glasvezel kan strict genomen niet, het is een heel ander techniek.
Met 'omzetten' wordt bedoeld je huidige 4GvT abo stopzetten en een nieuw T-Mobile Thuis abo aangaan. Het enige wat hetzelfde blijft is het woord 'T-Mobile'.

Men kan altijd allerhande lokkertjes inbouwen in dit proces, b.v. geen aansluitkosten, maar het is verder een ander abo en je zal weer een minimale contractduur van 1 of 2 jaar moeten aangaan.
Ik zou eerst zelf eens kijken welke providers bij jouw over glasvezel kunnen/willen/mogen leveren, dan kun je klantenservice bellen en kijken hoe lang het gaat duren voordat je daadwerkelijk werkend glasvezel hebt. Bestellen gaat meestal erg eenvoudig, maar daar heb je verder nog weing aan.
Reputatie 7
Hi @oudheusden, wat leuk dat je overweegt om een vast internet abonnement te nemen! We hebben niet specifiek een "procedure" om een 4G voor Thuis abonnement om te zetten naar Glasvezel. Zoals @tmoesel al aangeeft zijn dit wat dat betreft twee compleet verschillende producten, maar we kunnen dit wel gewoon handmatig voor je doen. Je kan je met een gerust hart aanmelden voor een Thuis abonnement. Stuur mij dan even een privébericht zodra je aan bent gesloten, dan zet ik het 4G voor Thuis abonnement voor je stop!

Is zo'n omzetting nog steeds mogelijk? Stel dat na veel verhuizingen en nu een vaste plek dit abbo niet meer zou passen (geen tv abbo mogelijk ook), is het dan nog steeds mogelijk om deze om te zetten (lees afmelden) en dan bijv een nieuw 2 jarig abbo af te sluiten voor gewoon vast internet + tv?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Only 

4g voor thuis is een mobiele product en glasvezel/DSL is een vaste thuis verbinding, zoals aangegeven kan dit alleen handmatig dus 4g voor thuis opzeggen en een thuis abonnement aanvragen.

 @Only

Nvm

Reputatie 7

Hi @Only, top dat Waqqas je al van een antwoord heeft voorzien! Ja, weet jij zo voldoende? Laat het gerust weten als je toch nog meer informatie wilt, want ik help je heel graag! 😊

Reageer