Beantwoord

750 mb verbinding

  • 10 April 2019
  • 8 reacties
  • 589 Bekeken


zou dus 750 mb moeten zijn deze test is bekabelt gedaan maar waar ik me meer aan stoor is dat als we de webcam gebruiken deze nu nog niet goed werkt terwijl ik deze ook gebruikte toen ik nog een 50mb vebinding had en alles wel vloeiend ging
icon

Beste antwoord door Brian 11 April 2019, 15:30

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Voor testen boven de 100mbit vertrouw ik alleen de speedtest.net desktop app met een goede netwerk kaart en een goede netwerkkabel van koper (niet die goedkope cca kabel)
heb hier een cat 7 voor gebruikt

Reputatie 7
Als je even naar beneden scrolt en dan de app voor Windows download en je WiFi uitschakelt werkt het beter. Probeer ook eens meerdere servers bijvoorbeeld redhosting solcon en xs4all
alle speed testen kom ik niet hoger uit en dat maakt niet zo veel uit het is snel zat maar ik heb jaren bij telfort gezeten met 50 mb mijn webcam wekte altijd perfect nooit geen stilstaand beeld en heb je veel snellere verbinding en de webcam staat constant op stil kan niet meer fatsoenlijk met familie streamen
Reputatie 7
Hi @gdek66, ik heb meteen even op afstand met je meegekeken! De binnenkomende verbinding ziet er prima uit en op poort 1 zie ik ook een 1 GB verbinding dus je zou de volledige snelheid moeten kunnen halen. Wat heb je precies aangesloten? En maak je toevallig nog gebruik van een eigen modem of router? Zijn er nog andere apparaten waarmee je de verbinding zou kunnen testen? Vaak is niet de verbinding maar andere hardware de 'bottleneck' waardoor je niet de volledige snelheid haalt.
ik heb de test op poort 2 gedaan bekabelt met een cat 7op poort 1 zit mijn asus router rt ac 66u ook deze zit met cat 7 op het glavezelmodem
Reputatie 7
Hey @gdek66, zijn dit de resultaten wanneer je je laptop direct op je modem hebt aangesloten? Of met je router ertussen? Ook kun je controleren of er op de achtergrond programma's lopen die van je snelheid afsnoepen. Daarnaast kan ik je nog een fabrieksreset aanraden, vervolgens kun je een nieuwe snelheidstest uitvoeren en de resultaten met ons delen.

Reageer