Beantwoord

aansluitdatum veranderd

  • 6 August 2019
  • 1 reactie
  • 316 Bekeken

Vinden jullie het normaal, dat jullie, zonder enige vorm van uitleg of excuses, of een oplossing voor het feit dat er langer geen internet is, de aansluitdatum 2 weken vooruit schuiven? Jullie callcenter mensen zijn prima, maar jullie eigen informatievoorziening is zo slecht dat dat pure noodzaak is. Hoe durven jullie een mail te sturen zonder enige vorm van excuus? Hoe halen jullie het in je hoofd om geen oplossing te bieden voor het probleem dat daardoor ontstaat? Sterker nog: jullie zeggen letterlijk dat er niets verandert, terwijl je mailt om te melden dat er iets is verandert. Er zitten daar een paar contentmarketeers met een zeer gebrekkig inlevingsvermogen. Waarschijnlijk eerst bij sales gewerkt. En een manager met een gigantisch bord voor het de kop, waar ongetwijfeld ook geen sorry op staat.
icon

Beste antwoord door Piotr 12 August 2019, 14:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @susannevs,

Ik baal dat je met zo'n gevoel het avontuur met ons aangaat! 😞 Ik zie dat de nieuwe opleverdatum bekend is, komende maandag kun je probleemloos van je T-Mobile Thuis pakket gaan genieten. Jammer genoeg kan ik niet achterhalen waarom je aanvraag is uitgesteld. Sorry voor het ongemak!

Reageer