Beantwoord

Aansluitdatum veranderd

  • 11 October 2019
  • 17 reacties
  • 457 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Na een eeuw als trouwe mobile klant heb ik overwogen om ook thuis internet van t-mobile te aanschaffen. Deze heb ik gedaan en mijn aansluitdatum zou 10 oktober zijn. Dus geduldig alles afgewacht tot de 10e van de maand. Alles geinstalleerd maar geen web lampje op mn Zyxel modem. Dus zitten knoeien om via mijn isra type 1 een directe connectie te maken naar een dsl socket, want dacht kon wel zo zijn dat mijn telefoon wall socket niet werkte, maar helemaal niets..

Zeker wel tot in de nacht ermee bezig geweest, onder regen en kou (meterkast is aparte ingang naast hoofdingang) geen succes en gaf de boel op

En vandaag kreeg ik een mail in mijn mailbox, wat blijkt. Aansluitdatum is veranderd naar 14 oktober.

Staat via tmobile thuis pagina dat bezorger onderweg is, terwijl ik alles in orde heb ontvangen.

Na pijn en moeite eindelijk kunnen inloggen op de community site, oudere account wss, want normaal kon ik dat via automatisch inloggen doen. Maar in iedergeval, mijn vraag...

Ben ik nou aangesloten of niet? Zo niet, waarom is het veranderd? En waarom duurt het zolang? Willen jullie me op prio zetten en meteen aansluiten? Weekend zonder internet is zo prehistorie 😭
icon

Beste antwoord door Piotr 14 October 2019, 14:36

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hallo @JasonW

Was 10 oktober de installatiedatum of opleverdatum?

Ala eerst krijg je de opleverdatum te horen en dan na de 14 dagen bedenktijd krijg je bericht over de installatiedatum deze kan vaak afwijken van de opleverdatum.
Reputatie 2
Hallo @JasonW

Was 10 oktober de installatiedatum of opleverdatum?

Ala eerst krijg je de opleverdatum te horen en dan na de 14 dagen bedenktijd krijg je bericht over de installatiedatum deze kan vaak afwijken van de opleverdatum.


Installatiedatum was dus 10 oktober. Modem zooi enz heb ik al een week binnen. Via t-mobile thuis staat nog dat ik geactiveerd ben.

Reputatie 2
Iemand van tmobile zelf aanwezig?
Dit slaat gewoon nergens meer op.

Eerst was het 10 daarna 14 en nu 15 oktober. Wat een pruts bedrijf.



Zelfde persoon hier, maar andere account omdat halvegare tmobile site t toen niet deed.
Buiten gare netwerk om, gare community en service. Volgend jaar dan maar ziggo..
Reputatie 7
Badge +15
Hallo @JasonX

Vervelend dat een moderator.niet reageerd en nog vervelender dat de reden niet wordt vermeld ik kan je enkel adviseren om het eens na te vragen via de klantenservice of Facebook (wel een wat lange wachttijd).
@Waqqas

Dankzij deze sukkels van tmobile heb ik kabels zitten snoeien terwijl ik niet op de hoogte werd gesteld. Er stond dat ik geactiveerd was. Nu alweer hetzelfde verhaal. Lijkt wel 1800 jaren hier zonder internet.
Reputatie 7
Badge +15
@JasonX

Ik heb net mijn problemen opgelost gekregen via Facebook, laat gewoon een reactie achter natuurlijk krijg je een robot eerst zeg gewoon ik wil een medewerker spreken en bellen kan je ook proberen er zijn momenten dat het niet zo druk is.

Ik zat vroeger met veel problemen bij Online.nl duurde een aantal weken maar tussendoor had ik echt de neiging om hun modem kapot te gooien. Is opgelost inmiddels maar bij jou is het probleem nog niet zo erg zorg gewoon dat je via 1 van de contact mogelijkheden antwoord krijgt.
Reputatie 7
Badge +15
De verbinding moet morgen toch al actief zijn.
Word her en der doorverbonden en niemand weet waarom dit zo is, iemand heeft vermeld dat t aan kpn ligt maar dat betwijfel ik.

Eindstand, ik ben niet echt wijzer geworden na deze telefooncyclus. En het melodietje van tmobile is ook zo slecht..
Reputatie 7
Badge +15
Hallo @JasonX

Kun je dit tot morgen even afwachten?
Reputatie 7
Hey @JasonX,

Ik geef je graag meer toelichting! Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! Wanneer ik je gegevens voor me pak dan zie ik dat de activatie van je lijn naar morgen is verplaatst. Vanaf morgen kun je probleemloos van je T-Mobile Thuis abonnement genieten. Het signaal moet voor 18:00 worden geactiveerd.

Mocht je morgen alsnog problemen ervaren, neem dan gerust contact met ons op. Dan helpen we je graag verder. ☺️
Hey@JasonX,

Ik geef je graag meer toelichting! Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! Wanneer ik je gegevens voor me pak dan zie ik dat de activatie van je lijn naar morgen is verplaatst. Vanaf morgen kun je probleemloos van je T-Mobile Thuis abonnement genieten. Het signaal moet voor 18:00 worden geactiveerd.

Mocht je morgen alsnog problemen ervaren, neem dan gerust contact met ons op. Dan helpen we je graag verder. ☺

 

@Piotr 

Ik ben het helemaal zat met deze achterlijke bedrijf.

Ook nog lopend met 3 abbo's hiernaast, weet dat ik nu gewoon uit principe ga oprotten van t-mobile. Stomme incompetente bedrijf.

 

 

@Piotr thanks for the support. Not.

 

Waarom is het nou zo moeilijk om gewoon service te verlenen? Ik zit nu echt met gebakken peren. Ik heb sinds 26 september een thuis abbo aangevraagd, we zitten al bijna in 2020, het jaar van 5g 6g maar thuis netwerk is nogsteeds 1945. Buiten alles om krijg ik gezeik van m'n vrouw, want die wil haar series kunnen kijken zonder dat haar bundel weer op gaat. Ik heb wel onbeperkt internet, maar word ook helemaal gek omdat ik telkens moet aanvullen, de pagina ken ik al met m'n ogen dicht. 

 

Los dit op, stuur bos bloemen voor haar. Doe iets..

 

Reputatie 7
Badge +4

Heeft jouw vrouw ook T-Mobile mobiel? Dan kan zij voor de tussentijd een voucher krijgen voor onbeperkt internet. Laat gerust weten als zij zo'n voucher wil. Ik help je er graag bij. 

Activatie van de lijn wordt doorgaans gedaan door KPN netwerk. Zij beheren DSL en een aardig deel van de glasvezelnetwerken.T-Mobile mag dit niet zelf. 

Dit is trouwens een klant-helpt-klant forum. Daardoor zullen mede users je helpen en in jouw topic reageren. Het is goed bedoeld en vaak komen users onderling uit. @Piotr is van webcare. Zij lezen mee op het forum. Zij kunnen de status van de lijn controleren en onderzoeken waar het stokt. Heb webcare gewezen op het topic en dat het weer verschoven is.

Reputatie 7

Hi @JasonX, ik snap dat je hier van baalt. Er lijkt iets niet goed te gaan met de aansluiting op de centrale waardoor de aansluitdatum vetraging op heeft gelopen. Excuses hiervoor, we doen er alles aan om je zo snel mogelijk online te krijgen! Ik zie dat mijn collega in de tussentijd al voucher voor het mobiele abonnement verstuurd heeft zodat je via een hotspot in de tussentijd online kan blijven.

Hi@JasonX, ik snap dat je hier van baalt. Er lijkt iets niet goed te gaan met de aansluiting op de centrale waardoor de aansluitdatum vetraging op heeft gelopen. Excuses hiervoor, we doen er alles aan om je zo snel mogelijk online te krijgen! Ik zie dat mijn collega in de tussentijd al voucher voor het mobiele abonnement verstuurd heeft zodat je via een hotspot in de tussentijd online kan blijven.

Als het vrijdag weer geschoven wordt naar het hiernamaals, stuur ik alles weer op. Dan maar kabel..

Reageer