Hee T-mobile,
Ik ben 2 weken geleden verhuisd en dat gaat gepaard met een nieuw internet abonnement. Omdat op jullie site stond dat glasvezel op mijn adres beschikbaar was heb ik voor dat abonnement gekozen. Little did I know dat het helemaal niet beschikbaar was, het moest nog aangelegd en aangesloten worden. Toen de klantenservice gebeld, die zei dat het inderdaad nog wel 10 dagen kon duren voordat de aansluiting gelegd kon worden. Nouja inmiddels zijn we al wat verder in het proces, maar niemand kan me vertellen hoelang het gaat duren en ik krijg geen telefoonnummers van de onderaannemers om het dan maar zelf te fixen. Volkerswessels heeft inmiddels de aansluiting gemaakt, ik ben nu aan het wachten op een onderaannemer van hun: energiecare. Dan moet Guidion nog langskomen en dat pakket nog opgestuurd worden. Jullie snappen misschien zelf ik ook wel dat dit in de thuiswerk tijd allemaal niet zo handig is. Ik hoop dat jullie me via deze weg wel wat meer informatie kunnen verschaffen want via de klantenservice lukt het jullie niet.
En als je altijd minstens een half uur moet wachten voordat je geholpen wordt door de klantenservice, dan zijn de wachttijden niet ‘langer dan u van ons gewend bent’.
Ik hoor het wel.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel