Beantwoord

Aansluiting Glasvezel Segbroek

  • 20 October 2020
  • 3 reacties
  • 206 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hee T-mobile,

Ik ben 2 weken geleden verhuisd en dat gaat gepaard met een nieuw internet abonnement. Omdat op jullie site stond dat glasvezel op mijn adres beschikbaar was heb ik voor dat abonnement gekozen. Little did I know dat het helemaal niet beschikbaar was, het moest nog aangelegd en aangesloten worden. Toen de klantenservice gebeld, die zei dat het inderdaad nog wel 10 dagen kon duren voordat de aansluiting gelegd kon worden. Nouja inmiddels zijn we al wat verder in het proces, maar niemand kan me vertellen hoelang het gaat duren en ik krijg geen telefoonnummers van de onderaannemers om het dan maar zelf te fixen. Volkerswessels heeft inmiddels de aansluiting gemaakt, ik ben nu aan het wachten op een onderaannemer van hun: energiecare. Dan moet Guidion nog langskomen en dat pakket nog opgestuurd worden. Jullie snappen misschien zelf ik ook wel dat dit in de thuiswerk tijd allemaal niet zo handig is. Ik hoop dat jullie me via deze weg wel wat meer informatie kunnen verschaffen want via de klantenservice lukt het jullie niet. 

En als je altijd minstens een half uur moet wachten voordat je geholpen wordt door de klantenservice, dan zijn de wachttijden niet ‘langer dan u van ons gewend bent’. 

Ik hoor het wel.
 

icon

Beste antwoord door Brian 22 October 2020, 17:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Wimpiej, ik zie dat mijn collega je inmiddels al doorverwezen heeft naar Volker Wessels, is het met ze gelukt? De aannemer maakt zelf hun planning die ik niet in kan zien maar wees gerust, je krijgt van te voren berichten van ze. Wat betreft het abonnement, heb je van te voren geen brieven / e-mails / reclame uitingen van ons gezien dat we bij jou in de wijk aan de slag gaan? In Segbroek was er nog geen glasvezel aanwezig, in dat geval moet er inderdaad eerst een glasvezelaansluiting aangelegd worden. Op de speciale website voor Segbroek vind je meer informatie. Daarnaast hebben we ook een apart topic waar je meer informatie kan vinden.

Hee Brian,

 

Zoals al te lezen was is het nog niet gelukt. Volkers wessels kan namelijk ook de planning niet inzien van hun onderaannemer. Hier stopt de communicatie ook want volkerswessels kan ze alleen maar bereiken via een online berichtenbox. Ben inmiddels wel zover dat ik weet dat het chaos is in Segbroek met de oplevering van jullie glasvezelnetwerk. 

Wat betreft het tweede punt, ik krijg iedere keer als ik bij jullie de ‘glasvezel beschikbaar op uw adres? check invoer op jullie website het groene vinkje met de mededeling dat het beschikbaar is. Als dat niet zo is is dat tamelijk misleidend vind je niet? 

Verder als ik naar die speciale website voor Segbroek ga zie ik inderdaad dat bij mij in September het er al moeten liggen? Ik snap dus nog steeds niet zo goed waar het mis gaat bij jullie. Verder vind ik het erg frustrerend dat iedereen naar zijn onderaannemer wijst en me niets kan vertellen om vervolgens te melden dat ‘ik het niet kan inzien’.

groetjes


 

Reputatie 7

Hi @Wimpiej, ik zie dat er inmiddels een afspraak staat gepland voor komende woensdag, de 28ste, dat gaat dus helemaal lukken!

Reageer