Beantwoord

aansluiting werkt niet

  • 20 September 2019
  • 1 reactie
  • 245 Bekeken

Ik heb een uur aan de telefoon gezeten, alleen om langzaam mijn telefoon batterij omlaag te zien gaan. Vandaag kan ik eindelijk de wifi installeren, maar de modium werkt niet. Ik ben al sinds 5 uur bezig met de wifi en het is nu half 9. Ik wil een monteur met SPOED, want de service in T-Mobile is verschrikkelijk. Ik kan mijn werk niet doen en de kinderen kunnen niet aan hun school opdrachten. Ik zou nooit zijn overgestapt naar T-Mobile als ik wist dat ze hun klanten zo slecht behandelen. Neem meer mensen bij de klantenservice aan!
icon

Beste antwoord door Piotr 1 October 2019, 15:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi @Hhlc, jeetje dat is geen fijn begin zo! Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je verbinding naar behoren moet werken. Mocht je problemen ervaren dan staan we klaar om je te hulp te schieten. Welkom Thuis! 😄

Reageer