Beantwoord

Aantal vragen mbt Glasvezel

  • 26 October 2020
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Geachte T-Mobile

 

Ik heb sinds enkele maanden ADSL, omdat we bijna niet tot niet TV kijken. Dus Ziggo werd duur. Bedoeling is on over te gaan naar Glasvezel.

 

Vragen:

  1. Waarom kan ik alleen tot 100/100 krijgen? Wil graag sneller.
  2. Waarom geeft website aan dat Glasvezel beschikbaar is op het adres? Onze woning wordt pas over aantal weken aangesloten, als ik beetje uitreken hoeveel ze per dag doen en waar ze nu zijn.
  3. Wat zijn exacte koste voor het overzetten van ADSL naar Glasvezel?

 

Zou fijn zijn om reactie te krijgen iemand die bij T-Mobile werkt en niet zomaar een lid.

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 October 2020, 16:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mujky86 

Als prijsvechter levert T-Mobile maximaal 100 Mbit over het KPN netwerk en breidt daarnaast het eigen netwerk uit zodat er 1000 Mbit geleverd kan worden aan steeds meer klanten.

Dat is apart dat er nu al glasvezel beschikbaar is, geeft de T-Mobile postcodecheck dat aan en ben je er zeker van dat er geen ander actief glasvezel netwerk bij jou in de wijk is?

Als je van DSL naar glasvezel gaat dan plaats je een nieuwe bestelling voor glasvezel, je betaalt de eenmalige kosten a €67,50 gewoon en achteraf kan je het DSL abonnement opzeggen.

De activatiekosten van 30 euro krijg je vergoed die je betaalt voor glasvezel omdat je al klant bent.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.

Ik ben een klant trouwens 👍

Reageer