Beantwoord

'Aanvraag is in behandeling'

  • 22 September 2020
  • 1 reactie
  • 254 Bekeken

Goedemorgen

Ik ben sinds vorige week trotse eigenaar van een T-Mobile thuis aansluiting en alles werkt.
Het enige waar ik tegen aan loop is dat mijn Wi-Fi snelheid op de eerste en tweede etage erg tegen valt (net aan 5mbps). Ik sta op het punt twee Wi-Fi plus modules aan te vragen en dit is waar ik dan tegen aan loop. In my T-Mobile thuis staat ‘aanvraag is in behandeling’ maar dit is al sinds ik aangesloten ben...hoe lang duurt dit normaliter? Hierdoor kan ik geen WiFi modules aanvragen :(

Met vriendelijke Groeten

Dennis

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 22 September 2020, 19:06

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Dennisvanwilgen,

Super tof om te horen dat wij er een “trotse eigenaar van een T-Mobile Thuis aansluiting” bij hebben, ik sta je graag bij. :smile: Leuk ook dat je gebruik wil gaan maken van Wifi Plus. Normaliter zou dit maximaal binnen een paar uur nadat het modem signaal ontvangt, of in het geval van glasvezel na de komst van de installatiemonteur, omgezet moeten zijn. Daarom kijk ik graag met je mee, alleen heb je zo te zien nog niet jouw T-Mobile Thuis account gekoppeld aan jouw Community account. Als je vóór 20:45 dit bericht leest, zou je mij dan een privébericht willen sturen met daarin de volgende gegevens, zodat ik zo snel mogelijk voor je aan de slag kan:

  • Postcode en huisnummer
  • Jouw geboortedatum
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Als je dit bericht pas ná 20:45 leest, raad ik je graag aan om @Jason een privébericht te versturen, welke hij morgen zal lezen. Voor andere lezers en geïnteresseerden: graag niet Jason spammen met vragen, maar start graag een eigen topic. Daartegen mogen liefdesverklaringen wél altijd in de richting van Jason. :stuck_out_tongue_winking_eye:

PS: Niet tegen Jason zeggen dat ik de aanstichter ben van de vele liefdesverklaringen. :innocent:

Reageer