Beantwoord

Abonnement aansluitdatum overstap

  • 15 April 2019
  • 6 reacties
  • 339 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 15 reacties
Goedendag,

Onlangs de keuze gemaakt om van Ziggo over te stappen op T-mobile thuis.
Nu lees ik echter heel veel slechte ervaringen en dat het internet niet gelijk werkt nadat de monteur langs is geweest.
Mijn abonnement moet ingaan op 26 april want dan komt de monteur langs.
Mijn zoon zit echter in zijn examenjaar en moet in mei examen gaan doen. Ik wil natuurlijk niet zonder internet komen te zitten waardoor mijn zoon zich niet kan voorbereiden op zijn examen.
Kan T-mobile mij garanderen dat ik vanaf 26 april direct internet thuis heb?
Zo niet, dan ben ik bereid om de boete van 75 EURO te betalen en de overstap te annuleren.

Alstublieft een zo snel mogelijk antwoord en garantie dat ik vanaf 26 april gewoon een goed werkende internet en wifi verbinding heb!!!!!
icon

Beste antwoord door TAVL 15 April 2019, 09:11

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @MB1905,

Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis. Gelukkig gaat het veel vaker wel goed, dan dat het niet goed gaat. Mocht het niet goed gaan, dan zijn dit de kanalen waar klanten om hulp vragen. Dit soort vragen zal je daarom vaker zien.100% garantie is echter nooit te geven. Er is immers altijd een kleine kans dat het mis gaat. Via webcare en dit forum kunnen we echter alle ondersteuning bieden om je verder te helpen en te zorgen dat eventuele problemen snel verholpen zijn. Of dat er alternatieven geboden worden. Heb je toevallig ook mobiel van T-Mobile?

Mocht je meer willen weten of verdere vragen hebben ter voorbereiding, laat het dan gerust weten.

Succes met het examen van jullie zoon! Ik duim mee voor mooie scores.
Bedankt voor je reactie!

Zojuist contact gehad via chat met een van de medewerkers. Die heeft mij verzekert dat ik het signaal van Ziggo kan gebruiken totdat alles van Tmobile gaat werken. Nu maar hopen dat het klopt!

Bedankt! Wij rekenen ook voor mooie scores!
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan. Normaal gesproken gaat alles prima, maar uiteraard goed dat je aan de bel trekt.
Reputatie 7
Badge +3
@MB1905

Zoals @TAVL ook al aangeeft, gaat het in nog veel meer gevallen zonder problemen.
Forums worden ook meestal gevuld met mensen die problemen hebben en niet met mensen waarbij alles op en top verloopt .. zoals hier vanaf dag 1 het geval was.
Reputatie 7
Hi @MB1905, van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb het nóg een keer voor je nagekeken en de 26ste moet zeker lukken! De monteur staat gepland en sluit op die dag alles voor je aan. Mocht er onverwacht tóch iets mis zijn en er geen signaal binnen komen dan schakelen we dezelfde dag nog een tweede monteur in die de aansluiting vanaf de centrale voor je naloopt omdat je op ons eigen glasvezel netwerk zit. Dat gaat dus helemaal goed komen met die examens, wens hem alvast veel succes! :)
Helemaal top Brian! Wat zijn jullie behulpzaam.

Bedankt en ik zal het aan mijn zoon doorgeven.!

Reageer