Beantwoord

Abonnement omzetten van WBA naar ODF

  • 11 December 2019
  • 5 reacties
  • 421 Bekeken

Wie binnen T-mobile kan mij helpen met de volgende situatie;

 

ben al klant met thuis en mobiel nadat T-mobile de Thuisdivisie van Vodafone heeft overgenomen. Alles werkt prima, heeeeel af en toe eens een storing (liever niet natuurlijk), maar op zich tevreden.
Alleen met de nieuwe klantvoordeelpakketten voor thuis en mobiel, kom ik tegen hele hoge muren te lopen bij T-mobile, want situatie is is dat de glasvezel waarover me connectie loopt, nu nog een gehuurde lijn en is en geen eigen lijn. Ik heb 200mbit, maar wil graag overgaan naar nieuw voordeelpakket, 25euro voor 1gigabit.
Hoor wel dat sommige mensen van klantenservice willen helpen maar niet kan. Wie bij T-mobile kan mij helpen om de lijn om te zetten en oplossing kan bieden dat ik thuis in die periode dan wel op een andere manier toch internet heb.

Vooralsnog heb ik geen intentie om weg te gaan, maar wel dingen aanbieden aan klanten, maar niks doen of willen doen om dat voor elkaar te krijgen, daar baal ik wel van.
opzeggen, wachten voor 4 weken voordat ik nieuwe aanvraag kan doen en dan ondertussen 4 a 5 weken geen internet kan hebben, dat is toch wel te gek voor woorden.

 

bij wijze is het alleen administratieve handeling. van horen en zeggen zou dit 5 dgn downtime zijn, als T-mobile hiervoor een oplossing heeft om dan alsnog internet thuis te hebben, dat zou de oplossing zijn. is te gek voor woorden dat je eerst een abbo moet opzeggen, 4 weken moet wachten totdat abbo is afgelopen. dan nieuwe aanvraag moet doen, wat 5 weken duurt voordat weer iets werkt, wil klant blijven, dus hoe gaan we dit oplossen.

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 December 2019, 14:54

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @happyface_be 

Je hebt nu dus 200 mb over het KPN glasvezel internet? Heb je al op de website van T-mobile via de postcode check gekeken of de 1Gbps beschikbaar is op je adres?

De 1 Gbps is beschikbaar op het eigen glasvezel netwerk van T-Mobile (ODF) en helaas zit het niet zo dat de lijn dan wordt overgezet en klaar. Hiervoor dien je een nieuw contract af te sluiten en dan wordt er voor gezorgd dat je snel wordt aangesloten.

Je zit wel een paar weken zonder internet dan.

*Als je nu verlengt met je huidige abbonement dan ga je naar 100 mbps omdat 200 niet geleverd wordt. 

Ik verleng niks, ik ga alleen akkoord met nieuwe gebruikersvoorwaarden/actie voorwaarden waarmee ik dan inderdaad verlaagd wordt naar 100mbit. Mijn enige vraag is aan T-mobile om te kijken naar oplossing voor thuis om naar ODF netwerk te gaan. Ik vind niet erg om het een af te sluiten en tegelijk nieuwe aanvraag te doen, alleen ik heb mijn redenen om niet zonder internet te willen zitten, daar wil ik voor kijken met t-mobile voor een tussentijdse oplossing om hetgeen te realiseren.
Actie aanbieden is wel leuk, maar kom ook met een oplossing als mensen daar van willen gebruik maken maar door infrastructuele zaken het nog niet kunnen. Ik ben klant en wil van iets gebruik maken wat mij wordt aangeboden. Wil meewerken aan dingen. 
Postcode check en alles al gedaan, zowel door mij, in de winkel als door klantenservice, alles en iedereen zegt “ ja meneer, u kan er gebruik van maken”  en vervolgens “ nee meneer, u zit nog op een oude lijn”, ik vraag dan help me zoeken naar een oplossing maar wel zo van dat ik tussentijds van internet thuis gebruik kan maken.
Is het mijn schuld dat ik op een oude lijn zit, als leek zou ik het verschil niet eens weten, maar als IT’er wel. Situatie is simpel, ik ben klant en wil van die actie gebruik maken.

Reputatie 7
Badge +15

@happyface_be 

T-mobile wilt dit natuurlijk wel makkelijker maken voor klanten omdat er veel vraag naar is. Voor nu is het helaas niet anders en kan het overstappen van WBA naar ODF een aantal weken duren. Ik weet niet of je wat aan de unlimited vouchers voor een week hebt maar die geven ze je denk ik wel.

 

heb ik voor mobiel al, heb al unlimited, maar daar heb ik voor thuis niks aan.

Tijdelijke oplossing is bijvoorbeeld 4g voor thuis...om de tijd dat ik zonder glas zit, is prima. maar niks, nee dat niet. ben al klant, zorg gewoon dat het kan en ga niet zo zakelijk doen, dat is service leveren.

Reputatie 7

Hey @happyface_be,

Allereerst mooi om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent! :tada:

Ik begrijp je standpunt helemaal, ook dat je gebruik wil maken van de snelst mogelijke snelheid op jouw adres. We krijgen regelmatig een soortgelijk verzoek, zie dit topic. Tot op heden is het jammer genoeg niet mogelijk om met een simpele druk op de knop je abonnement om te zetten. We blijven wél de mogelijkheden onderzoeken om dit in de toekomst wel aan te gaan bieden. Voor nu heb ik geen nieuws te melden betreft dit onderwerp. Sorry!

Reageer