Beantwoord

Abonnement opzeggen na klachten

  • 5 October 2020
  • 1 reactie
  • 277 Bekeken

T-Mobile Thuis, waar zijn jullie mee bezig?

Jullie zijn onbereikbaar via chat of telefoon (nee, ik ga niet weer 30+ minuten in de wacht staan). Zo’n twee weken geleden heb ik een verzoek (het zoveelste) ingediend voor ontbinding van mijn contract, na problemen, zoals:

  • Plots geen internetverbinding meer. Na zo’n twee weken was dit opgelost door een KPN monteur, omdat ze per ongeluk in de wijkkast onze lijn hadden verbroken (pardon?!).
    • Wij hebben zelf 3x met jullie moeten bellen om deze afspraak te kunnen maken, omdat jullie consequent de afspraak niet na zijn gekomen om ons in contact te brengen met KPN.
  • Blijkbaar hadden we bij onze verhuizing het bestaande contract kunnen opzeggen, echter ten tijde van de verhuizing is mij verteld dat we dan een boete moeten betalen en de enige optie zou een nieuwe contracttermijn van een jaar zijn. O ja, de kosten gaan ook omhoog, want nieuw contract. Maar besloten dit te doen, man wat een spijt!
  • We zouden na uiterlijk vier werkdagen een reactie krijgen tav de aanvraag van ontbinding van het contract. Na vier dagen heb ik maar weer eens gebeld. “Sorry meneer, dat was een foutje van mijn collega, het is geen vier dagen meer. Tegenwoordig duurt dit elf dagen”. Elf dagen…?!
  • Vandaag kreeg ik ineens een e-mail om een afspraak te maken met een monteur van Guidion. Waarom?
  • En nog wat meer punten, die jullie hopelijk hebben geregistreerd in een intern ticket (bijvoorbeeld over collega’s die zonder toestemming op afstand het modem naar fabrieksinstellingen hebben gereset).

Graag een inhoudelijke reactie!

icon

Beste antwoord door Brian 8 October 2020, 13:20

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @tijer, ik zie dat mijn collega je gisteren gebeld heeft en alles met je heeft doorgesproken, als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Reageer