Beantwoord

Abonnement van 200 MB, meestal rond 80 mbit snelheid

  • 2 March 2020
  • 2 reacties
  • 169 Bekeken

Beste T-mobile, 

Vanaf de 1e dag dat ik bij jullie klant ben geworden, zijn er problemen geweest met het internet. 

Op de 1e dag was er een storing waardoor ik 4 dagen later pas internet had. Daarnaast heb ik een 200 MBIT abonnement, wat qua snelheid ook redelijk bereikt zou moeten worden, aldus de monteur. Echter heb ik 8 van de 10 keer een snelheid van 80 - 110 mbit download en upload en maar af en toe 150 - 190 mbit (het is dus wel mogelijk). 

Ik vraag mij af of dit aan het modem ligt, aangezien dat al vanaf het begin problemen heeft gegeven. Aan de lijn zou het, volgens jullie monteur, niet moeten liggen…. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 March 2020, 16:28

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Beste @Precisios 

Heb je dit bedraad getest via een Windows computer met Speedtest app?

Groet, Folkert

Reputatie 7
Badge +15

Als je soms 150/190 kan halen dan lijkt het niet aan de modem te liggen. Heb je achter de T-mobile modem een eigen netwerk zoals eigen router? Zou je misschien eens even de mediaconverter en/of modem voor een minuut ofzo stroomloos kunnen halen en na dat alles weer up and running is de snelheid meten met de manier van Folkert, pak er ook eens een andere laptop bij om te kijken of het niet aan je laptop/pc ligt. Mocht je dan nog een lage snelheid hebben dan zou je misschien eens zonder ander apparatuur op je modem kunnen proberen (enkel een pc/laptop) om te kijken of er geen boosdoener is. Als laatste kan je een fabrieksreset proberen.

Reageer