Beantwoord

Afwezigheidsmelder instellen

  • 14 June 2019
  • 5 reacties
  • 660 Bekeken

Ik heb op dit moment T_Mobile Thuis als mijn internetprovider. Ik ga echter op 1 oktober a.s. naar Portugal verhuizen en zal dit abonnement daarom opzeggen. Hoe stel ik mijn afwezigheidsmelder in, zodat mensen die mij een e-mail sturen kunnen zien dat dit e-mail adres per 1 oktober niet meer in gebruik zal zijn?
icon

Beste antwoord door Glassertje 19 June 2019, 14:51

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Hallo @Nellyca-01, welkom op het forum.

Alk je inlogt op Je Mijn T-Mobile Thuis account, dan ga je naar instellingen > Email klikt u op de instellingen van het mailaccount waar het om gaat. Als je dan naar beneden scrolt, zie je automatisch antwoorden.


Dank. Ik ga het gelijk uitproberen.
Goeden middag,

Misschien doe ik iets verkeerd. Maar ik klik dus "wijzigen"aan, voer dus mijn bericht in, klik "opslaan" aan en dan denk ik dat het gelukt is. Alleen als ik dan mezelf vanaf mijn kantoorcomputer een testmailtje stuur, gebeurt er niets. Daarna nog een keer geprobeerd, maar met hetzelfde negatieve resultaat.

Weet u wat ik verkeerd doe?

Groet,

Nellyca
Reputatie 7
Badge +3
@Nellyca-01

Login op je T-Mobile thuis omgeving



Klik dan in de linker kolom op instellingen en dan uit de rij naast bellen "E-mail"


En dan de volgende stap voor stap ...











Heb dit voor mijn account zojuist getest met deze stappen en het werkte zoals verwacht.
Duurde wel even voordat de automatische reply binnenkwam, bij mij ongeveer 2 minuten.
Heel hartelijk dank. Ik ga hier verder mee experimenteren.

Reageer