Beantwoord

Al 3 weken zonder internet tv en telefoon door kapotte modem

  • 23 September 2017
  • 4 reacties
  • 217 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik ben sinds 2 maanden klant bij jullie. Vanaf het begin heb ik al problemen met mn modem gehad. Maar als ik dan de stroom er ff af liet en hem resetten deed hij het weer. Maar nu sinds kort blijft het power lampje rood. Voorderest blijven alle lampjes uit. Ik heb alles al geprobeerd. Soft en hard reset. Stroom er tijdelijk af enz. Ik heb zelfs nieuwe kabels gekocht om er zeker van te zijn dat het daar niet aan lag. De modem krijgt wel stroom (want het power lampje gaat rood branden) maar meer dan dat doet hij niet. Naar mijn mening is de modem gewoon kapot maar volgens de klantenservice lag de fout bij mij en zou ik hem verkeerd aan hebben gesloten. Ik weet voor 1000% zeker dat alles goed zit want ik heb wel vaker modems aangesloten. Ik ben hier niet blij mee want ik zit nu al zeker 3 weken zonder internet tv en telefoon. Is het mogelijk om een nieuwe modem (deze keer een goed werkende graag) opgestuurd te krijgen? Zoniet wil ik per direct mijn abonnement bij jullie opzeggen
icon

Beste antwoord door Brian 26 September 2017, 14:58

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hi Kir010z, zo te lezen heb je zelf al een flink aantal zaken geprobeerd, helemaal top! Ik heb zojuist je modem geprobeerd uit te lezen maar ik krijg inderdaad geen verbinding. Ik heb een opdracht aangemaakt voor onze technische dienst om de verbinding te controleren en de modem te vervangen. Wat Hidden zegt klopt helemaal, er komt altijd een monteur langs, uiteraard is dit kosteloos! Een nieuw modem aansluiten zal zeker geen probleem voor je zijn, maar stel dat er toch wat anders aan de hand is, dan is er meteen een monteur ter plaatse om het op te lossen! 😉 Onze installateur Guidion neemt telefonisch contact met je op om een afspraak hiervoor in te plannen. Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!
Reputatie 7
Welk modem gebruik je ?
Nou hoop t van wel. Al verrekenen ze de kosten ervan in mn factuur maakt dat me niet uit. Maar goed als dat zo is vind ik dat iniedergeval BELACHELIJK. De modem is duidelijk gewoon dood. Heb mijn zwager er ook naar laten kijken en die werkt in de ICT die zegt precies hetzelfde. En ik heb daarbij ook geen hulp nodig om een modem te vervangen, dat kan een klein kind zelf nog
Reputatie 7
Volgens mij is het niet mogelijk een nieuw modem opgestuurd te krijgen. T-Mobile zal dan een monteur aan sturen om het modem te vervangen en de diensten te testen.

Reageer