Beantwoord

al 9 weken geen internet!!

  • 25 January 2019
  • 3 reacties
  • 282 Bekeken

Wij hebben inmiddels al 9 weken geen internet. Het enige dat wij te horen krijgen, als we zelf bellen met T Mobile, is dat er hard gewerkt wordt aan het probleem door KPN en Huawei. Inmiddels hebben wij daar echt wel onze bedenkingen bij. Toch bijzonder dat er op jullie site staat dat er geen storingen zijn!!

Wekelijks krijgen we te horen dat ze de klantenservice medewerkers hopen dat ons probleem zo snel mogelijk opgelost wordt. Want dit krijgen we te horen bij elk telefoontje dat we hebben met T Mobile. En dat is toch 2x per week!!

Dus misschien lukt het via deze weg wel om jullie aandacht te krijgen dat wij echt wel weer heel graag internet zouden willen hebben!!
En ik ben niet de enige. Er zijn meer buurtgenoten met dit probleem. Noem de woonplaats Boxtel en er is een al heel lang een storing.
icon

Beste antwoord door Piotr 29 January 2019, 10:57

Bekijk origineel

3 reacties

omdat we ook T Mobile mobiel hebben krijgen we wel vouchers zodat we onbeperkt wifi hebben. Maar ik verwacht dat het probleem een keer opgelost gaat worden. We hebben nu niet het gevoel dat er iets aan gedaan wordt..
Reputatie 5
Dat is veels te lang ! , vraag aan tmobile of je tijdelijk 4G thuis kan krijgen .
Reputatie 7
Hey @Geen reactie, dit probleem speelt inderdaad al heel lang in Boxtel.☹️ Ik had je het liefst een kant-en-klare oplossing geboden. Het is een hardnekkig issue en het staat al een geruime tijd uit bij onze leverancier en netwerkbeheerder. Ik weet dat ze werken aan een oplossing, maar de oplostijd is jammer genoeg nog niet bekend. Wel kun je ervan uit gaan dat er wel degelijk aan gewerkt wordt. Dus die oplossing gaat hoe dan ook komen.

Reageer