Beantwoord

Al bijna twee dagen geen vaste internetverbinding in Utrecht

  • 10 September 2019
  • 3 reacties
  • 633 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Sinds gisterochtend is er een storing met onze vaste internet verbinding. We hebben al meerdere keren gebeld met de klantenservice maar die vertellen steeds dat we maar 'moeten wachten' en dat er onduidelijk is wat er aan de hand is. Ook op het topic https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385 staat niet wat het probleem is en hoe lang het nog gaat duren.

We willen graag duidelijkheid over het probleem en hoe lang dit nog gaat duren.
icon

Beste antwoord door Sander 10 September 2019, 15:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @LauV,

Op dit moment ontvangen we signalen dat er problemen zijn met de verbinding in en rond Utrecht. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis?

Ik hoop dat we het snel kunnen verhelpen!
@Sander bedankt dat je linkt naar hetzelfde topic als uit mijn eigen bericht, waarin totaal geen duidelijke informatie staat en je dus niet weet waar je aan toe bent.

Inmiddels heb ik vanmiddag weer gebeld met de klantenservice die ook geen informatie over de status kon krijgen omdat ze geen update hadden gekregen. Na wat uitzoekwerk van de medewerker kreeg hij te horen dat ze hoopte dat het aan het einde van de middag is opgelost.

Zo niet hang ik weer aan de telefoon. Je geduld als klant wordt hier wel op de proef gesteld.
Reputatie 7
Hi @LauV,

Wij staan aan dezelfde kant: ook wij willen zo snel mogelijk deze verstoring verhelpen. We werken keihard aan een oplossing voor iedereen. Op dit moment is er nog geen update te geven. Zodra ik meer weet, zal ik dit posten in het topic. Je mag altijd bellen of een reactie hier posten, er is dan echter geen update voorhanden. Die zullen we direct plaatsen in het topic. Voor de meest actuele informatie houden we ja daar op de hoogte. Ik hoop op een snelle oplossing!

Reageer