Beantwoord

Al een week geen dienst

  • 22 August 2019
  • 2 reacties
  • 328 Bekeken

Hallo,

Ik heb al een week geen WiFi en dus ook geen televisie.
Het modem doet erg vreemd. Rood lampje bij wereldbol brand. WiFi naam veranderd soms en mijn Google Chrome namen doen ook vreemd.
Al een paar keer telefonisch contact gehad.
Nieuw modem opsturen gebeurd niet. Andere providers doen daar niet moeilijk over. Na 6 dagen kon er eindelijk een monteur komen. Deze werd afgezegd. Vanmorgen kwam deze weer. Maar vertrok weer omdat er alleen een kind aanwezig was. Begrijp ik, maar heb dit gemeld en er werd 2 keer niet afkeurend op gereageerd.
Wel onbeperkte bundel gekregen, maar als ik van huis ben, hebben niemand thuis er wat aan. Dus deze laatste vakantie week geen diensten. En begin volgende week begint school en dat gaat met iPad. Dus waarschijnlijk dan ook geen diensten.
Monteur kan pas maandag. Ik hoop dat het dan opgelost gaat worden en dat ik dan niet langer hoef te wachten.
Ik ben pas 2 maanden abonnee.
Dit kan toch niet!
Ik wil mijn abonnement opzeggen, maar dat zal wel weer niet kunnen. Pas na een jaar. Want dit is typisch weer gevalletje: de grote tegen de kleine.
Voer voor Radar of Kassa.
Heb zo een spijt van de overstap.
icon

Beste antwoord door Brian 27 August 2019, 09:45

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hi @Martinvts, het lijkt niet zo soepel te lopen maar zo te zien doet onze motneursdienst er alles aan om er voor te zorgen dat ze bij je langs kunnen. Ik heb er alle vertrouwen in dat jullie daar uit komen!
Dat zou je denken....
gisteren had mijn vriendin speciaal vrij genomen.
word er op het laatste moment weeeer afgebeld!
vertrouwen...? Nee die is weg.

Reageer