Beantwoord

Al sinds eind september dagelijks/om de dag internetproblemen

  • 12 October 2020
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Vanaf (minimaal) 26 september heb ik enorm veel problemen met internet. Zo is het de afgelopen 4 dagen na 20u savonds onmogelijk om TV te kijken wegens slechte verbinding.

Router resets en al het andere mogelijke al meerdere keren gedaan zonder succes.

Ik heb 2x de klantenservice kunnen bereiken. Hierbij komt altijd hetzelfde verhaal van router reset e.d.

Bij vraag of er storing is schijnt dit er nooit te zijn. Echter op b.v. allestorigen.nl staan dan al uren meldingen van tig tal mensen die ook problemen ervaren.

Uiteindelijk eindigd het met dat mijn melding en routernummer word doorgegeven en ik moet afwachten. Om de volgende dag hetzelfde probleem te ervaren (in de avond).

Ik heb geen tijd om constant 45+ min in de wacht gegooit te worden en dan afgeserveerd te worden zonder oplossing of ook maar enige verdere informatie.

Nu de vraag:

Kan er eindelijk eens verteld worden wat het probleem is waardoor internet zo bagger onstabiel is, zodat ik ook weet of dit de komende weken zo blijft. Als ik weet dat er werkzaamheden zijn vind ik het ook prima, maar laat iets weten.

Ik betaal nu dagelijks voor 50% van het product, niemand weet waarom, maar ik mag wel doorbetalen en blijven hangen vol goed vertrouwen. Dan zou het fijn zijn info te krijgen en misschien zelfs een tegemoedkoming voor alle niet geleverde diensten?

icon

Beste antwoord door Brian 16 October 2020, 10:33

Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb hetzelfde probleem sinds 25 September :(

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/internet-valt-regelmatig-huawei-modem-dsl-326192

Reputatie 7

Hi @Merien @Anton In Excuses voor de late reactie, dit topic was er tussendoor geglipt. Ik zie dat mijn collega's voor jullie beiden al aan de slag zijn gegaan. Merien voor jou gaat onze technische dienst dit verder onderzoeken, Anton voor jou hebben we vanochtend bericht ontvangen van de netbeheerder en onze technische dienst gaat hier mee aan de slag. We gaan er voor zorgen dat jullie allebei weer van een optimale verbinding kunnen genieten!

Reageer