Beantwoord

Al weken een glasvezel aansluitpunt maar nog niet gereed

• 28 september 2020
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

Hallo,

Wat ik erg vreemd vind, is dat ik al weken een glasvezel aansluitpunt thuis heb…… maar via T-mobile geen glasvezel kan aanvragen…

Ik kan dit wel bij meerdere concurrenten zoals: Oxxio, Xs4ALL, Tweak.nl & KPN, etc.. Overal waar ik mijn postcode en huisnummer invul kan ik glasvezel krijgen behalve via T-mobile waar ik nu ook al een Sim-only abo heb lopen.

Ik zit in de IT en samen met mijn vrouw werken we beide vanuit huis via een 20Mbit lijntje. Geloof me… Twee Conf calls met video werkt gewoon niet!

Wanneer lost T-mobile dit op? Ik bel al weken om te vragen naar een update en ik krijg dan te horen dat het aan het systeem ligt! Er staat geen datum ergens in een veld waar een datum had moeten staan.

Daar heb ik als consument niets aan! Waar is die tijd gebleven dat men even moeite neemt en doorbelt met de uitvoerders om een concreter antwoord te krijgen… We gaan terug in de tijd bij T-mobile lijkt het wel!

T-Mobile???? Ik wil graag weten wanneer ik bij T-mobile glasvezel kan bestellen.. Ik want echt al maanden op glasvezel vanwege de snelheid. 

Als jullie niet kunnen leveren… zeg het gewoon.. Het is niet erg… echt niet.. Maar zeg niet dat ik moet wachten! Dat hoor ik al weken.

Voor hetzelfde geld wacht ik nog maanden en zit ik maanden zonder internet.

Kom aub met een concreter antwoord!

Ik zie graag z.s.m. een reactie tegemoet.

Groeten,

A

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 september 2020, 12:05

Hallo @anouarzh 

Het lijkt erop dat je glasvezel via een nieuwere techniek hebt; GPON.

Helaas zul je hier toch voor moeten wachten omdat meerdere providers waaronder T-Mobile nog geen ondersteuning bieden voor GPON dus ze kunnen hier nog niet over leveren.

Uiteraard zal dit wel gebeuren dat T-Mobile hierover kan leveren maar dat is dus nog afwachten. Er is ook nog niet echt bekend vanaf wanneer het mogelijk is.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @anouarzh 

Het lijkt erop dat je glasvezel via een nieuwere techniek hebt; GPON.

Helaas zul je hier toch voor moeten wachten omdat meerdere providers waaronder T-Mobile nog geen ondersteuning bieden voor GPON dus ze kunnen hier nog niet over leveren.

Uiteraard zal dit wel gebeuren dat T-Mobile hierover kan leveren maar dat is dus nog afwachten. Er is ook nog niet echt bekend vanaf wanneer het mogelijk is.

Beste Waqqas, 

Mijn punt is de onduidelijkheid. Ik lees berichten van maanden terug van mensen die hetzelfde hebben als ik. Als zij al maanden wachten dan is de kans aanwezig dat ik dat ook moet doen…

Als dat zo is dan stap ik gewoon over. Ik dacht dat als het opgeleverd is… dat ik meteen kan bestellen.

Wie kan mij een concreter antwoord geven dan: “ Nog heel even wachten”.. Want ik ben het wachten een beetje zat.

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +18

@anouarzh 

Ik kan je als mede klant geen concreter antwoord geven maar ik heb wel gelezen dat in omgeving Leiden het al wel mogelijk is om over de nieuwe techniek te leveren, op andere plaatsen is het nog steeds niet mogelijk dus ze zijn er in ieder geval mee bezig.

Dank je wel @Waqqas ,

Zou je me een link kunnen sturen met het bericht waaruit blijkt dat ze in Leiden al over GPON kunnen leveren?

Bedankt

Reputatie 7
Badge +18

@anouarzh 

Helaas zal dat niet lukken omdat het niet openbaar is dus privé. Hoop dat je het begrijpt.

Reageer