Beantwoord

Alias mail

  • 5 January 2020
  • 2 reacties
  • 314 Bekeken

Goedemiddag,

Mijn aangemaakte aliassen komen niet in m'n hoofd mailbox binnen. Heb gezocht maar vind het niet. Kan iemand mij op weg helpen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 January 2020, 15:34

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @henkroely 

Ik heb ook net zelf gekeken en bij mij is het zo :

Zodra je in je T-Mobile account naar instellingen en dan email gaat, dan zie je bovenaan eerst het emailadres dat je al bij het afsluiten van je abonnement had aangemaakt en daaronder kun je nog 4 aliassen toevoegen.

Pas als je naast 1 van die emailadressen op instellen klikt, dan kun je onder aliassen voor die email aliassen toevoegen en de mails gaan dan wel naar het emailadres waarvoor je aliassen hebt gemaakt.

Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.

Reputatie 7
Badge +5

@henkroely en @Waqqas 

Toch iets meer verduidelijken.

Zodra je in je T-Mobile account naar instellingen en dan email gaat, dan zie je bovenaan eerst het emailadres dat je al bij het afsluiten van je abonnement had aangemaakt en daaronder kun je nog 4 e-mailadressen met elk hun eigen mailbox en aliassen toevoegen.

Pas als je naast 1 van die email-adressen op instellen klikt, kun je onder aliassen voor dat emailadres  aliassen toevoegen. De mails gaan dan wel naar het emailadres waarbij je aliassen hebt gemaakt.

 

 

Reageer