Sticky

Alles over 'bridge taps'

Toon eerste reactie

57 reacties

Reputatie 6
Badge +5

@pinokkio53 Bedankt voor je terugkoppeling, blij te horen dat er in elk geval actie ondernomen is. Fijn ook dat de monteur jouw modem en ISRA vervangen heeft! :smile: Uit de lijnmeting die ik zojuist gedaan heb, kan ik een stabiele verbinding constateren. Laat weten of het nu opgelost is, want anders ga ik je zo snel mogelijk verder helpen. De Community zit altijd voor je klaar!

Ik heb eindelijk het isra-punt gevonden. Maar ik snap nu niet hoe ik verder moet. Wij hebben zelf helemaal niks aangesloten. Alleen de modem plug+play. Wat moet ik nu doen on de bridge tap te verwijderen? 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Claudia90,

Top dat je het ISRA-punt gevonden hebt, dan gaan we er nu samen naar kijken. Mijn collega van de klantenservice heeft dit al uitgezet naar onze techneuten. Zij pakken het verder op met je en zullen, normaal gesproken, binnen 3 tot 6 werkdagen met een antwoord komen! Het lijkt niet op een bridge tap, maar er ligt waarschijnlijk een andere oorzaak ten grondslag aan jouw wegvallende verbinding. Geen zorgen, ik weet zeker dat mijn collega’s er alles aan doen om je zo goed mogelijk te helpen! :smile: Laat je weten of het gelukt is en wat hun oplossing is? Alvast bedankt voor je medewerking.

Reputatie 7
Badge +10

@Claudia90 zou je dat kleine kastje even open kunnen maken en daar een foto van kunnen maken ? het kan nog steeds niet goed aangesloten zijn.

Reputatie 7
Badge +13

Lijkt mij gewoon goed aangesloten, geen problemen mee.

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Claudia90, dank voor de foto! Ik zie dat mijn collega Niels de foto al doorgestuurd heeft naar onze technische dienst en je ontvangt hopelijk vandaag nog bericht van mijn collega’s! 

Reageer