Beantwoord

Alweer continu uitval van Internet en TV!!

  • 9 November 2019
  • 2 reacties
  • 276 Bekeken

Reputatie 2

Hallo T-Mobile,

Helaas het is wederom slecht gesteld met mijn internet en TV!

Ik heb zeer regelmatig complete uitval van de verbinding!! Dus dan geen Internet en geen TV!

Diverse malen het modem uitzetten paar minuten wachten en weer aanzetten.…

Dan werkt het weer, soms een aantal uren, soms 10 minuten!!

Ook heb ik gisteravond weer de helpdesk gebeld, na minimaal 15 minuten eindelijk iemand gesproken die probeerde wat na te kijken, maar kan zelf niets doen.

Dus wordt het weer doorgestuurd naar een andere technische dienst, weer tot 10(!!!!!!!!!!!!) werkdagen moeten wachten totdat er weer wat gedaan gaat worden!!!! Afgelopen weken ook al flink last gehad van jullie sneaky omzetting van AMS-IX naar DTAG wat mij ook al ernstige problemen gaf!!! Zijn jullie weer bezig om jullie klanten te "naaien"???!!!

En ik heb nu weekend met een gigantische SH*T verbinding!! En moet weer wachten??

Ook mijn mobiele verbinding met T-Mobile is niet goed!

Heb hoge ping tijden, als ik Spotify start geeft ie regelmatig aan dat ik geen internet heb??!!

WAAR zijn jullie mee bezig??!!

Jullie willen alleen maar flink geld verdienen over de ruggen van jullie klanten!!

Zo jammer!!

Ik ben al zo lang klant bij jullie, en nu?? Ik wordt aan alle kanten genaaid door jullie!!

Toen T-Mobile Thuis nog Vodafone Thuis was, had ik bij een probleem de volgende dag een monteur bij mij binnen om het op te lossen!!

DAT is pas SERVICE!!!

Ben erg benieuwd wat jullie nog willen doen om mij als trouwe klant te behouden!!

icon

Beste antwoord door Dave 14 November 2019, 15:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 2

...en ja gisteren ook weer diverse malen uitval gehad, en ja ook vandaag is het weer raak!!!

En ja, T-Mobile heeft geen werkende Technische dienst in het weekend!!!

En ja, een mailtje sturen dat ik waarschijnlijk nog langer moet wachten dan die 10 werkdagen, lukt ze wel!!!

Klanten naaien lukt dus wel 24/7!!!

Maar helpen??? Dat staat niet in hun woordenboek!!! Wel zo veel mogelijk geld verdienen aan hun klanten door alle services (inclusief mijn mobiele 4G T-Mobile verbinding) slechter en goedkoper voor hunzelf te maken, dat levert tenminste wat op!! Totdat er klanten echt weg gaan lopen, inclusief mijzelf!! T-Mobile is in rap tempo bezig om al het vertrouwen van hun klanten te verliezen!

Ik weet nu echt niet meer of ze ooit nog te vertrouwen zullen zijn!!

Maar ja, welke provider kan je nog vertrouwen??? Wie maakt de slogan: Klant is koning, nog waar??

Reputatie 7

@KootenTheo

Je hebt jouw vraag/klacht ook al in dit topic kenbaar gemaakt. Je kunt het bij dat topic houden.

Dit topic gaat op slot.