Beantwoord

Andere datum contractingang - Factuurcorrectie

  • 9 January 2019
  • 1 reactie
  • 294 Bekeken

Goedemiddag,

Begin December jl heb ik een contract afgesloten bij T-Mobile Thuis welke op 20/12 in zou gaan. Vervolgens heb ik bij mijn oude provider (Ziggo) een opzegging gedaan, echter kon dit pas stopgezet worden per 20/01.

Gelijk contact opgenomen met jullie (binnen de twee weken bedenktijd) om de contractingang aan te passen. Ik heb hier ook een mail van ontvangen.

Toch kreeg ik echter begin december de T-Mobile box met modem in huis en een mail dat ik binnenkort kon beginnen met mijn contract. Direct gebeld; e.e.a. zou aangepast worden. Dit is helaas niet gelukt en het contract is geactiveerd.

Gelukkig heb ik uiteindelijk via Facebook contact (met Kimberly) gehad en zou de factuur (die nu gisteren is aangemaakt) gecorrigeerd worden naar een ingangsdatum van 20/01. Wanneer de factuur aangemaakt zou zijn moest ik even contact opnemen. Dit doe ik nu bij deze!

Ik zie dat de factuur inderdaad incorrect is en een ingangsdatum heeft van 15/12.

Zou de factuur gecorrigeerd kunnen worden naar het juiste bedrag met de correcte ingangsdatum? Ik heb geprobeerd dit via Facebook door te geven echter kreeg ik de chatbot, haha.

Ook heb ik toentertijd via facebook een screenshot van mijn opzegging bij Ziggo gestuurd, welke in mijn dossier zou zijn toegevoegd. Bedankt alvast!
icon

Beste antwoord door Piotr 11 January 2019, 14:01

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @Alittan,

Helder verhaal! Ik wil dit voor je gaan uitzoeken. Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan pak ik gelijk het hele dossier erbij.☺️

Reageer