Beantwoord

Antwoord op gegronde klachten internet aansluiting

  • 28 September 2020
  • 30 reacties
  • 946 Bekeken

Reputatie 3

Er zijn nu al meer dan 6 mnd problemen met internet functie waardoor de camera's geïnstalleerd door AMC Amsterdam om mij door ziekte in het oog te houden en die vallen steeds uit door jullie sukkelige aansluiting. er is al zoveel voor gebeld door ons meer dan 14 u en steeds gereset etc en 3 x monteur gehad en er is door jullie al veel beloofd maar er wordt niks goed geregeld.ik zou vorige week terug gebeld worden om te kijken wat er verder moet gebeuren en voor compensatie maar nee hoor tot nu toe niks noppes nada. Jullie spelen schijnbaar graag met mensen levens. Wij hebben daarom vorige week besloten dat als er maandag 28 september niks horen een kort geding beginnen tegen T-Mobile dit gebeurt in samenwerking met het AMC.

BEDANKT MENSEN. 

GR MARCEL 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 28 September 2020, 15:28

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi all, ondanks het feit dat we dit al meermaals besproken hebben, heeft Biggyboy zich niet aan onze huisregels gehouden en is hij hierdoor jammer genoeg geband. Na het herhaaldelijk overtreden van de huisregels op de Community, konden we niet anders dan zijn account op non-actief zetten. Ik vind dit persoonlijk enorm spijtig, zeker gezien de aard van de situatie.

Een aantal van onze users werd ook in de beschuldigingen en beledigingen betrokken en dat ging definitief over de schreef. Ik hoop dat jullie begrijpen dat we op deze manier niet met elkaar willen communiceren, dat voegt verder ook niets toe aan het oplossen van de gestelde Wifiproblemen.

Nogmaals, het is zeer onfortuinlijk dat het zover heeft moeten komen, maar we willen jullie wel laten weten waarom voor een ban gekozen is. 

Voor alle duidelijkheid: in één van de vele topics waarin gereageerd is, gaven we ook al een laatste waarschuwing. 

“Zoals @Cal@CrisTien@Doornekamp33 en een aantal anderen inmiddels in alle topics waar je gereageerd hebt, hebben aangegeven, voegt het weinig toe om continu je beklag te blijven doen. We doen er oprecht alles aan om je te helpen en dat is ook precies waar deze Community voor bedoeld is. 

Dat jouw situatie verschrikkelijk is, staat buiten kijf en we zouden niets liever willen dan het voor jou zo optimaal mogelijk maken. Omdat het echter een lastig te vinden oorzaak betreft die ervoor zorgt dat de apparatuur op Wifi hapert, heeft het vinden van een oplossing veel tijd nodig. 

Wij zullen ons nooit schuilen achter onze namen, dat is ook helemaal niet de bedoeling bij een Webcare-afdeling die vanuit de waarden van een Klantenservice opereert. Op deze pagina kun je de gezichten achter de berichten zien, zo weet je ook gelijk wie wij zijn: Maak kennis met het Webcareteam van T-Mobile.

Voor een laatste keer: we snappen hoe frustrerend en ongerieflijk het is dat jouw Wifi nog steeds niet op het gewenste niveau gebracht is, maar geef ons alsjeblieft wel de kans het op te lossen. Je spreekt in je eigen topic over het woord “respect”, ik wil je vragen om dat ook naar ons toe te uiten. We zijn allemaal verschillende keren voor je in de bres gesprongen, hebben jouw situatie meermaals met voorrang behandeld omdat het een delicate kwestie betreft en zijn je tegemoet gekomen door bijvoorbeeld Ziggo Sport Totaal gratis aan te bieden tot met het einde van het jaar. 

Ik wens je oprecht veel kracht toe en hoop dat we er samen uitkomen, maar probeer je alsjeblieft aan de huisregels te houden. Alvast bedankt voor je begrip!”

Jij begint over respect, dus begin er eens mee zou ik zeggen, met een vinger naar een ander wijzen zijn er nog steeds 3 naar jezelf, respect  krijg je door respect te tonen zijn je eigen woorden.

En ik sta vierkant achter wat ik daar schreef, dat zielig doen en kleuterig dreigend gedrag zal je echt niet verder helpen, met feiten kom je veel verder.

Even nog een vraag, dat kort gedingwat je de 28ste zou hebben aangespannen, wat is daar van terecht gekomen.

 

PS, Vind het oprecht voor jou kl*te dat je door het ziekenhuis in de gaten gehouden moet worden, maar ze moeten wel zorgen dat alles optimaal werkt met jou verbinding, en als het zo belangrijk is zoals het is ga je niet met wifi werken maar met bekabelde verbindingen, het AMC laat dus willens en wetens jou lot van iets afhangen wat ten eerste geen fall back systeem heeft en ook nog eens van de meest storings gevoelige verbinding afhankelijk is, denk daar eens over na en spar daar eens met het AMC team over.

 

Reputatie 3

Denk je dat dit je zaak gaat helpen, overal je gal spuwen zal aan jou kant het wat verlichten maar aan de TM kant zal men denken, doe geen stap meer harder.

 

 

 

En zo Fake zijn de namen niet die ze hier gebruiken, ken er namelijk een paar persoonlijk en die namen stonden gewoon op hun ID pasje met een achternaam er achter.

 

Wil je een goede WiFi verbinding thuis zodat het AMC je in de gaten kan houden zou ik eens kijken naar geschikte routers en die brakke zooi van TM er helemaal uitgooien, is wel duidelijk dat die niet goed samenwerkt met de spullen van het AMC om jou in de gaten te houden.

 

 

 

Maar je hebt zeker gelijk hoor, ze vieren dagelijks feest als jou verbinding weer een problemen vertoond, met champagne en confetti, als ze dat gedaan hebben zijn ze weer een poosje druk om de rotzooi op te ruimen en hebben ze geen tijd om jou verbinding te optimaliseren.

 

 

 

Met andere woorden @Biggyboy , grow up, wees een vent en pak de zaken nu eens anders aan, en die dreigementen van advocaten, het AMC die een claim neerlegt en het spelen met jou leven zullen niet werken, tenminste niet op de manier die jij denkt dat het gaat werken, claimen kun je vergeten doordat de storing minimaal 12 uur moet duren op de vaste verbinding, WIFI is een extra service waar geen garantie op word gegeven, en in de voorwaarden zijn schade claims allang ingedekt voor bedrijfsmatig gebruik, zoals het AMC zou kunnen beweren.

 

Per 26-10-2020 ex-T-Mobile klant

 

Hebben we het over respect en dit mag wel van juliie kom op😂😂😂😂😂

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @Biggyboy,

@CrisTien is net zoals jij een klant van ons, en binnen haar mogelijkheden probeert ze iedereen het beste antwoord te geven. Hoewel het natuurlijk voor iedereen behalve voor jou als patient zelf lastig is om zich volledig in jouw situatie in te leven, vinden wij de situatie heel vervelend voor je. Ik kan je beloven dat we er echt alles aan doen, alleen dat het probleem lastig te traceren is en wij ook afhankelijk zijn van andere afdelingen.

Daarom ben ik erg blij dat ik contact heb weten te leggen met een alerte collega van de technische dienst. Op basis van wat we van KPN hebben vernomen, speelt het vermoeden dat je last had van een groter probleem, en vandaar dat wij een kleine 15 minuten geleden een aantal aanpassingen aan het modem, en de verbinding hebben gedaan. Daarnaast hebben we ook gelijk het Wifi kanaal voor je vastgezet, zodat dit ook opgelost is.

Aan onze kant ziet het er nu een stuk beter uit dan voorheen. We zijn erg benieuwd of jij dit ook zo ervaart. Ik heb vertrouwen in deze oplossing, maar anders horen wij dat heel graag en dan gaan we weer met man en macht aan de slag om een andere oplossing te vinden!

Reputatie 3

Dan moeten jullie eerst respect tonen door dingen op te lossen dan krijg je respect terug maar goed er is nog steeds niks opgelost en de belofte van nu al 2 weken geleden dat kpn komt klopt niet want kpn hoofdkantoor heeft het gecheckt en er is geen aanvraag binnen gekomen. En dit 2.4 ghz is zo ingesteld door jullie monteur omdat de medische apparatuur zoals de camera alleen werken met die frequentie als het überhaupt werkt. Maar goed jullie houden mij aan het lijntje daarom is er een mail uitgegaan naar jullie hoofdkantoor met alle screen savers van deze topic. 

Gr marcel elting 

PS RESPECT IS EARNED. zoals bij ons in de motorclub

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @Biggyboy, handig dat je aan ons doorgeeft dat je nog niks van KPN hebt gehoord. Excuus, ik weet niet waar dit exact misgaat, en aangezien de desbetreffende afdeling van KPN in het weekend niet bereikbaar is, kan ik je hier ook geen uitgebreide informatie over geven. Ik wil hier graag zo snel mogelijk op terugkomen, want het is gewoon uitermate belangrijk dat jij een constante verbinding hebt, en vandaar dat wij je maandag als de afdeling weer bereikbaar is van een update voorzien.

Daarnaast zie ik dat je nog steeds het modem automatisch een Wifi kanaal voor de 2.4 Ghz frequentie van de Wifi laat selecteren. Zoals ik al eerder aangaf kan deze wisseling mogelijk signaalverlies veroorzaken, en daarom raad ik je graag aan om onze handleiding te volgen om het Wifi kanaal optimaal vast te zetten: [Info] Hoe verbeter ik mijn Wifi? Hopelijk is het hiermee opgelost!

We houden voor je in de gaten, en we doen er alles aan om de oorzaak snel te pakken te krijgen!

Edit: @CrisTien staat altijd klaar om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Ik betreur het als je dit anders opvat dan de beste bedoelingen die zij altijd heeft, maar ik wil je wel graag vragen om respectvol richting haar te blijven.

Reputatie 3

Bla bla bla en ik heb nog nooit iemand gehad behalve jij die mij discrimineert op mijn ziekte beeld. Fijn om te weten dat jullie zo laag geschoold zijn en allemaal zich kunnen verbergen achter een schuil naampje maar geeft niet ik heb mijn eigen topic op internet over jullie dus jouw geschreven woorden komen goed van pas kijken hoeveel mensen hier antwoord op geven.

Maakt mijn zaak alleen maar sterker. 

Reputatie 7
Badge +14

?????????????????????????? 

De moderators helpen je zo snel als mogelijk is. Ze doen hun best.
Groetjes 

Reputatie 3

?????????????????????????? 

Reputatie 3

Tweede dag morgen en er gebeurt weer niks echt goed volhouden zo alles wat jullie nu beloofd hebben of nog beloven helpt ons enorm bedankt om iets serieus te nemen. 

Maar goed dan wordt de betaling stop gezet en vechten we het wel uit voor de rechtbank jullie spelen met iemand zijn leven en nu helemaal in deze corona tijd en dat ik niet zomaar in het AMC opgenomen kan worden. Alles ligt ook al bij de telegraaf en haarlems dagblad want die volgen mij zo wie zo vanwege de nier ziekte maar ja jullie zijn of voelen jullie goden die over iemands leven kunnen bepalen door niet de service te leveren die jullie moeten leveren alleen maar geld vangen dat wel.

 

Gr marcel elting 

Reputatie 3

Dit was jullie belofte een week geleden kpn niks noppes nada cameras zijn 368 keer uitgevallen AMC kan apneu, dialyse en hart apperaten niet constant in de gaten houden of op afstand instellen want die kunnen zij aflezen door dat deze ook aangesloten zijn op het wifi kanaal van jullie ik heb voor s'nachts nu van hun een draagbare hotspot gekregen tot dat het opgelost wordt door jullie maar waarschijnlijk is die kans klein. 

Verder de tv loopt vaker vast maar dat is nog maar een klein probleempje. 

En de vergoeding zal beter moeten worden wat inhoud in overleg met advocaat van AMC willen we en eisen we zelfs de komende 6 maanden internet en ziggo gratis ter compensatie want het is nu al meer dan 6 maanden pure ellende en veel te veel stress omdat ik niet of nauwelijks gecheckt kan worden!!! 

De artsen komen al niet langs wat ze eerst wel deden iedere 2 dagen maar vanwege kut coronavirus kan dat sinds maart ook niet tenzij ik echt op de grond zou liggen. 

Gr marcel elting 

 

PS regel het maar en wel binnen twee dagen zoals beloofd 

 

Reputatie 3

 

Reputatie 7

Hi @Biggyboy Is het inmiddels gelukt met KPN? Ik hoor het graag! :slight_smile:

Reputatie 7

Hi @Biggyboy, we hebben KPN ingeschakeld om naar de binnenkomende verbinding te kijken en je ontvangt binnen 2 werkdagen een bericht om een afspraak hiervoor te maken. In het kader van verwachtingen; het kan zijn dat dit nog niet de volledige oplossing is. Ik begreep uit de aantekeningen van de monteur dat de modem niet rechtstreeks is aangesloten op het aansluitpunt (de ISRA) maar dat hij een keer verlengd wordt in de meterkast. Ik heb zelf het vermoeden dat dit misschien voor wat storing zorgt maar 100% zeker weten doe ik dat niet. We wachten de bevindingen van de KPN monteur af en mocht deze het niet volledig op kunnen lossen dan kijk ik graag naar wat we dan als eventuele vervolgstap nog kunnen doen!

Reputatie 3

Ik wacht af tot morgen maar geloof heb ik er niet in

Reputatie 7

Hi @Biggyboy, dank voor de toelichting! We kijken graag naar een oplossing om er voor te zorgen dat je een stabiel verbinding hebt. Ik heb alles nog eens nagelezen en de situatie voorgelegd aan onze technische dienst. We gaan met de hoogste prioriteit kijken naar wat de beste oplossing is in dit geval. Ik kom er hopelijk later vandaag en uiterlijk morgen bij je op terug!

Reputatie 3

Modem staat in de zelfde kamer als die van de foto waar kan ik de camera beveiliging heb daar komt ook het signaal van buiten binnen en het bekabelde signaal op mijn smart tv is heel erg slecht daar gaat het probleem ook over en dat heeft de monteur ook vastgesteld en die is ook diegene die de WiFi versterker afgeraden en weggehaald heeft omdat deze in dezelfde kamer stond.

Nu op de tv check is het wifi strekte 18Mbps zonder kabel en 31Mbps met kabel. 

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @Biggyboy,

Bedankt voor de uitgebreide informatie. Excuus als ik niet duidelijk was, maar samen met KPN hebben wij geconcludeerd dat het bekabelde signaal goed en constant werkt. Dit betekent alleen niet dat jouw Wifi goed of constant werkt. De snelheid en stabiliteit van de Wifi is namelijk afhankelijk van jouw omgeving en de instellingen in het modem, en niet van de inkomende bekabelde verbinding (wanneer het inkomende bekabelde signaal goed is). Vandaar dat ik het graag hoor als je internet problemen ervaart die direct bekabeld zijn op ons modem, want dit zou geen probleem moeten vormen.

Gezien de situatie raad ik je net als in mijn vorige bericht aan om alsnog gebruik te maken van een Wifi versterker. Je geeft namelijk aan dat het modem een verdieping lager staat, en voor het meest constante en beste signaal is het uiterst functioneel om een bekabelde Wifi antenne (een modem of Wifi versterker) in dezelfde kamer te hebben staan. Daarentegen gaf je natuurlijk aan dat je storingen ervoer toen je gebruik maakte van de versterker. Vandaar dat ik mij afvroeg, stond deze bijvoorbeeld te dicht bij jouw apparatuur en is er een mogelijkheid om de Wifi versterker iets verder weg te zetten? Ontving de versterker constant signaal? Stond het Wifi signaal op het modem nog aan (dit kan mogelijk storen met het Wifi signaal van de versterker)? Had je de versterker bekabeld met ons modem verbonden?

Daarnaast raad ik je graag aan om het Wifi kanaal van het modem vast te zetten. Momenteel selecteert jouw modem namelijk automatisch het beste kanaal, maar tijdens een automatische kanaalwisseling kan je soms kort het signaal verliezen waardoor jouw apparatuur ook de verbinding verliest. Een uitgebreide handleiding over hoe je dit kan aanpassen vind je terug in het volgende topic: [Info] Hoe verbeter ik mijn Wifi? Hopelijk weten we snel het probleem volledig op te lossen!

Reputatie 3

 

Dit is het beeld normaal maar gebruik makend van mijn telefoon WiFi en hotspot van telefoon wat normaal via jullie WiFi moet. AMC is niet erg gelukkig met jullie maar daar komen jullie nog wel achter 

Reputatie 3

Dit krijgen wij constant te zien als wij jullie WiFi gebruiken. Foto boven 

Reputatie 3

 

Reputatie 3

Wifi  valt constant weg en soms valt tv beeld weg maar door dit zogenaamde oplossen van jullie is hier mijn pijn team en ambulance geweer zaterdag nacht omdat de camera's weer eens niet werkten door jullie WiFi en dan zeg jij het is constant nou dan heel laag waarschijnlijk want kan vaak niet eens de camera's daarna meer conecten met jullie wifi maar wel met mijn telefoon Wi-Fi en dan is er wel perfect beeld maar daarom hebben we nou juist jullie genomen omdat dat een vaste Wi-Fi is nou ja niet dus. En kom nou niet met maar misschien ligt het aan jouw want de monteur van jullie vertelde anders en er zou een monteur komen van kpn nou die is niet geweest dus geen verhaaltjes aub. Oplossingen willen we jullie spelen 1 leven is dat niet genoeg dan. 

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @Biggyboy,

Goed dat je dit bij ons aankaart, en excuus dat je onnodig 's avonds bent gewekt. Mijn collega's en ik vinden het erg jammer voor je dat je in deze situatie verkeerd, en daarom doen wij onze uiterste best om een oplossing voor je te vinden. 

Wij hebben uitgebreid, in samenwerking met de netwerkbeheerder KPN, jouw bekabelde verbinding geanalyseerd, alleen is de bekabelde verbinding de 7 afgelopen dagen lang constant en stabiel geweest. Weet je zeker dat dit niet enkel een probleem met de Wifi betreft? Zijn er apparaten die je bekabeld hebt aangesloten waar je problemen op ervaart? 

Voor in het specifiek de Wifi hebben wij al veel geprobeerd, en gezien ook de situatie kan ik je het beste een Wifi versterker aanraden. Je hebt deze eerder geretourneerd omdat het zou storen met jouw apparatuur. Had je de Wifi versterker toen dichtbij jouw apparatuur gezet? Wellicht werkt het een stuk beter als de versterker niet direct naast jouw apparatuur staat, maar wel een stuk dichterbij dan het modem zelf zodat jouw apparatuur wel een sterker Wifi signaal ontvangt.

Hopelijk hebben we snel de onderste steen boven!

Reputatie 3

Niks topic sluiten eerst oplossen dan pas sluiten laat niet over mij heen lopen door jullie. Ik en mijn medische apparatuur 1)DIALYSE MACHINE 2)APNEU APPERAAT 3)CAMERA'S 4)TABLET-MOBIELE TELEFOON EN SMART TV waar ik mijn communicatie mee doe zoals mails van ziekenhuis.

En 1 en 2 worden door wifi afgelezen en ingesteld op afstand 

Reputatie 3

Wifi ligt er weer uit  het is nu 03.36am mijn zorg pijn team heeft net gebeld omdat ik niet te zien was op camera jongens kom op ben het zat slaap al kut door de pijn en nu nog eens dit wat al maanden duurt wanneer komt er een kpn monteur en wordt dit eens goed geregeld 

Reageer