Beantwoord

Beeld- en verbindingsproblemen

  • 22 January 2020
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds overgang van de servers van TM aantal maanden terug is mijn internetsnelheid uberhaupt naar beneden gegaan. Ook leek niet alles even makkelijk bereikbaar. Ik las dat meer mensen dit ervaarden. Ook kwamen langzaam de eerste glitches in TV beeld. Dat is nu de laatste paar weken niet meer te doen. Laatste paar dagen valt ook het geluid soms een halve sec weg en digitaliseert het beeld volledig. Ook is het internet soms niet vooruit te branden. Systeem heeft altijd ok gewerkt. Sinds veranderingen bij TM alleen maar achteruitgang stabiliteit. Wat kunt u voor mij doen op afstand ?  bvb dank voor reactie.

icon

Beste antwoord door Ginny 23 January 2020, 14:26

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6

Hoi @AF1318,

Ik ben direct je verbinding ingedoken. Vanaf hier ziet alles er goed uit. Ik wil graag voor je uitzoeken wat er wel aan de hand is.

Om je snelheid goed te kunnen inschatten en te achterhalen wat er aan de hand is, zie ik graag een screenshot van een snelheidstest. Let op:

- De computer dient bekabeld te zijn aangesloten.

- Wij werken met de snelheidstest van speedtest.net.
- Zorg ervoor dat de screenshots het volledige scherm weergeeft.​

- Test op meerdere momenten zodat wij een goed beeld kunnen krijgen van de verstoring.

- Er hoeft niet in veilige modus getest te worden.

 

Gebruik je toevallig een eigen router en/of powerline adapters? Als je deze apparatuur gebruikt, zou je de verbindingen dan eens willen testen met alleen onze apparatuur? Wellicht kunnen we dan al wat uitsluiten.

Ik zie wel dat er wat verstoringen zijn in jouw beeldkwaliteit. Hiervoor verwijs ik je graag door naar ons Community topic over TV issues.

Reageer