Beantwoord

Behoud bestaande korting op tv recorder als ik internet upgrade?

  • 17 November 2019
  • 2 reacties
  • 309 Bekeken

Reputatie 3
  • is Prince of Content
  • 53 reacties

Goedemiddag, ik kan sinds enige tijd eventueel inernet snelheid verhogen van 750 Mbit naar 1000 Mbit.

Mijn huidige all-in-one abonnement is opgebouwd uit een aantal prijzen met kortingen:

Internet 750: 50 euro per maand, 10 euro korting per maand

Tv: 15,00

Recorder: 10,00 met 5 euro korting

en vast bellen (2,50)

 

Overstappen naar 1000 Mbit lijkt dus even duur als nu, maar blijft mijn korting van 5 euro op de opnamefunctie dan gewoon behouden? Ik vind de informatie tijdens het aanvinken van de upgrade naar 1000 Mbit niet echt duidelijk, ik zou graag een overzicht krijgen met wat ik zou gaan betalen, inclusief de kortingen, voordat ik definitief op “accepteer” klik.

icon

Beste antwoord door Gioia van Odido 20 November 2019, 11:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge

Hoi @yurgr,

 

Meer snelheid voor dezelfde prijs is natuurlijk altijd mooi meegenomen, goed dat je alles even navraagt! Wanneer je ervoor kiest om een upgrade te doen qua snelheid dan zie je inderdaad enkel de prijzen staan voor het huidige internet én de prijzen voor het nieuwe internet. Dit komt omdat ook enkel de prijs voor het internet verandert, de prijs voor je TV-pakket en het Vaste Bellen blijft hetzelfde. Ik heb even met je meegekeken en als je kiest voor het Internet Premium met 1000 Mbit/s down en 1000 Mbit/s up dan blijft je maandbedrag exact hetzelfde - alle bestaande kortingen, zoals de korting op de opnamefunctie, blijven bestaan.

 

Stelt dit je een beetje gerust? Laat het gerust weten als je nog vragen hebt, ik help je graag!

Reputatie 3

Ok, dankje, dan ga ik het activeren.

Vriendelijke groet,

Jurjen

Reageer