Beantwoord

Bekabeld en Wifi internet weg

  • 28 February 2019
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Ik zit nu plus minus 3 maanden bij T-Mobile thuis en heb eigenlijk nooit problemen gehad.
Nu had ik een dag vrij en dacht ik lekker de hele dag te kunnen gamen, maar ineens verbind mijn ps4 niet meer met het internet.

Ik heb alle stappen op het forum al gedaan en er is al een reset uitgevoerd op mijn modum.

De ps4 verbind wel met het internet wanneer ik (via mijn telefoon abo) een persoonlijke hotspot aan maak.

Ook doet de televisie het verder goed.

Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 28 February 2019, 20:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hallo @Foppsn ,

Best wel rot om te horen dat je niet meer kan gamen.
Je hebt in ieder geval al een hoop uitgesloten met de volgende opmerkingen van je:

"De ps4 verbind wel met het internet wanneer ik (via mijn telefoon abo) een persoonlijke hotspot aan maak."
Betekent dus dat de wifi verbinding van de PS4 goed werkt.

"Ook doet de televisie het verder goed."
Dit betekent dus dat het modem een werkende internetverbinding heeft.

Blijft dus over de verbinding tussen modem en PS4.
  • Kan de PS4 wel verbinding maken met het modem? Als je wel wifi-verbinding op kan bouwen met het modem maar geen internet hebt op PS4 dan staat er een of andere blokkade in het modem.
  • Klopt het SSID (wifi naam) nog wel in de PS4 of het modem? Als je de SSID verandert in het modem dan kan de PS4 natuurlijk geen verbinding meer maken.
  • Heb je niet per ongeluk de PS4 toegevoegd aan een of andere blacklist in het modem?
Als alle andere apparaten wel probleemloos werken dan is er duidelijk iets in het modem of PS4 wat de toegang tot internet blokkeert en specifiek is voor de PS4.

Veel succes en ik hoop dat je er snel achter gaat komen wat het probleem nu is....
Reputatie 7
Hallo @Foppsn

Op dit moment is er een storing bij T-Mobile thuis waardoor sommige websites traag laden of niet beschikbaar zijn.
Kijk voor meer info in het Storings topic