Beantwoord

Bevestigingsmail niet ontvangen

  • 18 February 2020
  • 5 reacties
  • 227 Bekeken

Beste T-Mobile

ik heb zondagavond een aanvraag gedaan voor internet only, maar heb hier tot heden geen mail van ontvangen. Volgens de site kon je dit binnen een paar minuten ontvangen. Is mijn aanvraag wel aangekomen.

 

mvg

Prem

icon

Beste antwoord door Brian 18 February 2020, 11:10

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @premrsewgolam  🤔 Heb je ook in je spambox gekeken?

De mail zou er nu inmiddels wel moeten zijn.

Laat even weten of hij gearriveerd is, anders kunnen de moderators even meekijken.

Groetjes.

Goedemorgen, 

Nee de mail is in geen van mijn mailboxen te vinden. Heb dit twee dagen in de gaten gehouden maar niets.

 

Groet

Reputatie 7
Badge +14

🤔 @premrsewgolam Oke ik ga even aan de moderators vragen of ze kunnen meekijken.

Ogenblik, ik garandeer niets maar doe mijn best, het is een beetje druk vandaag.

Wacht het nog even af! 
Groetjes. 

Reputatie 7

Hi @premrsewgolam, welkom bij T-Mobile! Ik kan je geruststellen, het is helemaal gelukt met je aanmelding en we hebben deze goed binnen gekregen. Op het moment hebben we wat systeemproblemen waardoor de bevestiging niet verstuurd is maar ik zie dat de contractbevestiging inmiddels al wel verstuurd is. Dat gaat dus helemaal lukken! :relaxed:

@Brian bedankt, dat is een geruststelling, dacht dat ik iets verkeerd had gedaan.

@CrisTien jij ook bedankt.

Groetjes

Reageer