Beantwoord

Bewijzen met snelheidstest in geval van snelheidsprobleem



Toon eerste reactie

36 reacties

Reputatie 2
Dag Sander, de meting is gelukt en komt nu ineens hoger uit dan eerder op de avond
19 down. 20 up. Maar goed 19 is nog altijd GEEN 20 down.
Ik wil niet pietleuterig zijn echter als hier 80 mogelijk is verwacht ik gewoon de max.
Dat lijkt nu dus op order. Vraag me niet hoe. Jullie iets gedaan?

De tv hapert nog altijd als een tierelier.
Ook heeft mijn modem nog altijd GEEN mobile skin.

Wat is de volgende stap die T mobile gaat nemen?
Dag Sander, de meting is gelukt en komt nu ineens hoger uit dan eerder op de avond
19 down. 20 up. Maar goed 19 is nog altijd GEEN 20 down.
Ik wil niet pietleuterig zijn echter als hier 80 mogelijk is verwacht ik gewoon de max.
Dat lijkt nu dus op order. Vraag me niet hoe. Jullie iets gedaan?


Als je 20 Mb afneemt, krijg je door technische redenen meestal iets minder.
Onder andere de zogenaamde overhead van het TCP protocol zorgt er voor dat je +/- 19 Mb overhoudt.

T-Mobile levert je dus feitelijk gewoon netjes 20 Mb.
Reputatie 7
Badge +6
Hey dikkedikkie,

Linksom of rechtsom, we gaan voor haarscherp beeld, zonder haperingen. Dat staat voor nu even voorop. Ik ben benieuwd welk effect de met jou besproken acties gaan hebben.

We houden contact! 😉
Reputatie 7
Badge +10
Je gaf aan dat je ook problemen had bij cs4all kpn en telfort.
hoe is dat afgelopen ?
Reputatie 2
Je gaf aan dat je ook problemen had bij cs4all kpn en telfort.
hoe is dat afgelopen ?


dat is beide met een opzegging van mijn kant afgelopen.
Na tmobile ga ik de kabel maar eens proberen of 4g
Reputatie 2
Hey dikkedikkie,

Linksom of rechtsom, we gaan voor haarscherp beeld, zonder haperingen. Dat staat voor nu even voorop. Ik ben benieuwd welk effect de met jou besproken acties gaan hebben.

We houden contact! ;)


Sander, ondanks je goede bedoelingen heeft het nieuwe tv kaste mijn probleem niet opgelost.

De zapsnelheid is nog altijd ruk, daar ben je het iig mee eens.
Kijk even naar de plaatjes die ik je heb gestuurd.

Ik wil (zoals ik in mijn privé antwoord naar jouw al aangaf) graag van Dit goedje af. Bel je me nog even van de week? Dit gaat zo echt niet langer.
Reputatie 2
.....
Reputatie 7
Badge +10
@dikkedikkie Ik begrijp best wel dat het frustrerend is. Eigenlijk is het een probleem in het KPN domein (je heb dit immers ook bij de andere ISP's gehad) Is je internet snelheid ook stabiel geworden inmiddels ? ook kon ik niet terugvinden of je de settopbox rechtstreeks heb aangesloten met een kabel of middels een Homeplug. Indien je toch overstapt naar een andere provider, kies dan een die geen gebruik maakt van DSL. anders zit je nog steeds op de zelfde KPN apparatuur aangesloten.
Reputatie 7
Badge +6
Voor nu lijken de ondernomen acties nog niet het gewenste effect te hebben. Ook al lijkt de lijn van buiten er prima uit te zien en wij alles in het 'klantdomein' hebben uitgesloten, blijft het TV beeld blokken. Ik heb contact gehad met dikkedikkie over andere opties, met of zonder TV.
Reputatie 2
We zijn inmiddels tot een passende oplossing gekomen.
Hier kan een slotje op.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi dikkedikkie,

Je hebt een nieuwe titel onder je naam! Mooi! :)

Fijn dat we er uit konden komen. We sluiten over het algemeen geen topics. Eigenlijk alleen als iets dubbel is. Een topic zoals deze laten we open. Mocht er nog iemand een zelfde soort situatie hebben, dan kan dit topic wellicht nog gebruikt worden. 🙂

Reageer