Beantwoord

Blijft e-mailadres oude provider actief?

  • 27 January 2018
  • 7 reacties
  • 1551 Bekeken

Hallo, had ff een vraag ik ben nu nog klant bij kpn en heb daar dus ook een @kpnmail.nl email van, nu stap ik over naar T mobile thuis in Feb, Nu had ik gevraagd of ik mijn email account kan behouden want had geen zin om alle instanties enzo te moeten berichten dat ik een andere email heb. Klopt dat of ben ik verplicht om een t mobile email account te nemen zo ja dan denk ik dat ik alles ga cancelen.

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 28 January 2018, 09:52

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Helaas zijn de providers nog steeds niet zo gewillig dat je het e-mailadres kan blijven gebruiken.
Daarom zijn adressen als Gmail en Hotmail prettig die kan je bij welke provider dan ook blijven gebruiken.
Het klopt dus dat als je weg gaat bij de KPN je ook je mailadres kwijt bent..
Eigenlijk zouden providers je wat tijd moeten gunnen om alles aan te passen.
Gelukkig kan je bij veel bedrijven snel online alles veranderen.

Je had vast wel een rede om over te stappen dus gewoon aan de slag😀
En genieten van T-mobile Thuis.
Ik vroeg nog duidelijk of ik dat mee kon nemen en de persoon zij ja tegen mij, als ik dit geweten had had ik nooit deze stap genomen dus zal ik nu proberen om alles te gaan cancelen.
Reputatie 7
Badge +14
Volgens mij hebben ze bij de KPN E-mail Only. Wat het kost en hoe het werkt weet ik niet.

Ik denk dat je bij KPN moet vragen hoelang je mailadres nog te gebruiken is.
Dank je voor je antwoorden maar als men met valse beloftes je al proberen binnen te halen dan hoeft het voor mij al niet meer. maandag ga ik de boel cancelen
Reputatie 7
Hallo Madmex53,

Wat T-Mobile betreft kan je je KPN e-mail gewoon blijven gebruiken. Echter stopt KPN je e-mail adres als je opzegt, tenzij je gebruikt maakt van een e-mail only abonnement van 7,50.

Door gebruik te maken van het e-mail adres van je internet provider heb je je zelf vast gezet bij de provider. Ik adviseer om nooit gebruik te maken van een e-mail adres van een internet provider maar gewoon een gmail adres te nemen. dat werkt beter en overal.
Reputatie 5
Maar waarom niet alles omzetten naar bv G Mail?
Dan heb je niet meer dat je met de provider te maken heb voor je e mail adres.
Reputatie 7
@MadMex53 Ik zie al goede tips hier. Het e-mailadres van je provider wordt ook gehost (lees: online gehouden) door je provider. Wanneer je bij je provider weg gaat dan komt je e-mailadres vaak te vervallen. Wie bieden je uiteraard wél een nieuw e-mailadres aan of je kan je eigen Hotmail of Gmail adres koppelen aan je Thuis e-mailadres.

Reageer