Beantwoord

Blokkade ivm openstaande facturen

  • 25 October 2020
  • 4 reacties
  • 201 Bekeken

Goedemorgen 

 

Volgens jullie systeem heb ik een blokkade en  staan er nog facturen open, dat terwijl er wel via automatische incasso is geïncasseerd

Hoe kan dat?

 

mvg 

Anupama

icon

Beste antwoord door soepkip67 26 October 2020, 09:51

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @ageervliet ,

Zelfs met een automatische incasso kan het soms niet goed gaan. Bijvoorbeeld als er op het moment van de incasso niet voldoende saldo op de rekening staat.(zeg niet dat dit bij jou het geval was). Je hebt geen melding op je rekening overzicht van mislukte incasso's? Is dit niet het geval zou ik toch even via de telefonische klantenservice contact opnemen.(kan momenteel wat langer duren) Daar kunnen ze gelijk duidelheid geven wat er mis is.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @ageervliet,

Handig dat je hier achteraan gaat! Ik ben direct in jouw dossier gedoken, alleen kon ik geen openstaande facturen voor jouw T-Mobile Thuis account terugvinden, en er stond ook niets open op het moment van jouw bericht. Daarnaast zie ik dat wij hier ook geen communicatie over hebben verstuurd. Zou je anders de melding die je hebt ontvangen in dit topic kunnen zetten? Gaat het wellicht om een mobiel abonnement? Het is ten alle tijde mogelijk om al jouw facturen én de betaalstatus terug te vinden in jouw My T-Mobile (Thuis) account. Ik hoor het graag als er nog vragen spelen!

Bedankt voor de reactie, maar gaat om internet thuis..

Ik heb voor de 3 maanden geen betalingsherinnering gekregen en de maandelijks bedrag is gewoon afgeschreven.  

T viel mij op dat ik blokkades had en vandaar mijn bericht

hoop dat t- mobile dit aanpast en blokkades opheft

 

Mvg

A.Geervliet

 

Reputatie 7
Badge +16

 @ageervliet Er zijn geen openstaande bedragen, er is geen lopende betalingsregeling gaande en er is ook niets geblokkeerd bij Thuis. Ik vermoed dat je toch jouw mobiele abonnement bedoelt, klopt dat? 

Zou je de melding van de blokkade eens in dit topic willen plaatsen, alsjeblieft? Je kunt met deze knop in het midden (Afbeelding invoegen) een plaatje plakken in je bericht:

Laat ons weten wat voor blokkade je precies bedoelt, want aan onze kant staat er niets in het systeem. Alles ziet er helemaal 100% prima uit bij je Thuis abonnement! 😉

Reageer