[Breaking news] Vanaf nu supersnel internetten met 750 mbps

  • 9 January 2018
  • 82 reacties
  • 13581 Bekeken

Reputatie 7
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
Wow! Zag je dat Mb'tje voorbij vliegen? Niet? Dat kan kloppen, want vanaf 10-01-2018 is het mogelijk om súpersnel te kunnen internetten via T-Mobile Thuis.

Nieuw: 750 mbps
Met onze nieuwe 750/750 mbps glasvezel internet ben je connected without limits. Uploaden met een snelheid van 750 mbps én downloaden met een snelheid van 750 mbps! Dankzij deze extreem snelle internetverbinding kun je met zoveel apparaten als je wilt tegelijkertijd gebruikmaken van het netwerk. Zelfs als alle gezinsleden op hetzelfde moment op het internet zitten, gaat het uploaden van grote bestanden of het downloaden van je favoriete serie ongelooflijk snel. Dus tegelijkertijd Netflixen, online gamen, een tv-programma in HD kwaliteit bekijken, het maken van een back-up in de cloud en vloeiend Skypen met kristalhelder geluid... Het kan allemaal.

Dat wil ik! Wat kost dat?
Voor slechts € 37,50 per maand ben jij de Speedy Gonzales van het internet. Dat is spotgoedkoop! Uiteraard kun je dit ook combineren met TV en/of Vast Bellen. Heb je ook nog eens een Mobiel-abonnement van T-Mobile? Dan ontvang je nóg meer voordelen. Ben je een nieuwe klant en neem je een Alles-in-1-abonnement, ontvang je de eerste zes maanden zelfs extra veel korting.

Hoe bestel ik deze supersnelle internetsnelheid?
Via onze website kun je een bestelling plaatsen. De postcodecheck geeft meteen aan of deze supersnelle internetverbinding mogelijk is op jouw adres.

Ik ben al klant bij T-Mobile Thuis, kan ik mijn internetsnelheid verhogen naar 750 mbps?
Dat kan zeker! Afhankelijk van de mogelijkheden op jouw adres kun je de snelheid verhogen. Stuur ons een berichtje, wij checken jouw adres en maken het voor je in orde.


Zijn jullie al klaar voor het magentakleurige tijdperk van supersnel internet? Wij wel! Let's go met die snelheid!


82 reacties

Reputatie 7
@gustavebbers Dit kan heel goed aan de browser liggen. probeer de speedtest app eens te installeren als het goed is staat dit gewoon in je repos onder speedtest en speedtest-cli voor snelheden van boven de 100Mbit is de webtest niet betrouwbaar. heb je ook al eens een andere server geprobeerd ? met speedtest.net amserdam haal ik meestal goede snelheden.
Hallo @Hidden.nld,

Bedankt voor je tip, Ik heb het een aantal keer opnieuw geprobeerd met verschillende servers in de regio Eindhoven, maar kom telkens weer rond 150 a 160 Mbit uit. Ik heb ook nog geprobeerd een bestand van 10GB via scp te kopieren naar een eigen server in Amersfoort met 500/500mbit gecontroleerd met http://download.xs4***.nl/test/. Helaas stoppen beide vanaf mijn thuisadres ook al bij 150 a 160 Mbit.

Reputatie 2
Bedankt T-Mobile en in het speciaal @Sander voor het alsnog omzetten van mijn verbinding van het WBA naar ODF netwerk! 😍

Ik heb sinds vandaag zoals netjes was aangegeven de 750Mb/s verbinding opgeleverd gekregen. Was aan het werk en heb totaal geen last van downtime gehad. 💪🏼

Gelijk ook getest en werkt als een trein:

Ik zie dat ik op mijn adres 750 Mb/s internet kan krijgen voor 40 euro/maand (via de postcode check op https://thuis.t-mobile.nl).

Maar ik ben al klant, en als ik mijn abonnement wil wijzigen (nu 50 Mb/s voor 32,50) is het maximale 500 Mbit, en dat kost dan ook 50,- per maand.

Dus nieuwe klanten krijgen een betere behandeling? En eigenlijk zou ik het dus op moeten zeggen en weer opnieuw moeten laten aansluiten als ik dat zou willen?
Reputatie 7
Hallo @Hidden.nld,

Bedankt voor je tip, Ik heb het een aantal keer opnieuw geprobeerd met verschillende servers in de regio Eindhoven, maar kom telkens weer rond 150 a 160 Mbit uit. Ik heb ook nog geprobeerd een bestand van 10GB via scp te kopieren naar een eigen server in Amersfoort met 500/500mbit gecontroleerd met http://download.xs4***.nl/test/. Helaas stoppen beide vanaf mijn thuisadres ook al bij 150 a 160 Mbit.


Hey gustavebbers, ik begrijp dat wanneer je rechtstreeks met het modem bent verbonden, je dan ook niet hoger dan de 150 Mbps komt? Heb je dit getest met meerdere Laptops/Pc's?

Bedankt T-Mobile en in het speciaal @Sander voor het alsnog omzetten van mijn verbinding van het WBA naar ODF netwerk! 😍


Ik heb sinds vandaag zoals netjes was aangegeven de 750Mb/s verbinding opgeleverd gekregen. Was aan het werk en heb totaal geen last van downtime gehad. 💪🏼

Gelijk ook getest en werkt als een trein:


@R0KH mooi om te horen dat het allemaal vlekkeloos is verlopen! Zo hoort 't💪

Ik zie dat ik op mijn adres 750 Mb/s internet kan krijgen voor 40 euro/maand (via de postcode check op https://thuis.t-mobile.nl).

Maar ik ben al klant, en als ik mijn abonnement wil wijzigen (nu 50 Mb/s voor 32,50) is het maximale 500 Mbit, en dat kost dan ook 50,- per maand.

Dus nieuwe klanten krijgen een betere behandeling? En eigenlijk zou ik het dus op moeten zeggen en weer opnieuw moeten laten aansluiten als ik dat zou willen?


Hey @xaa, als het goed is heb je ook kunnen genieten van een mooie welkomstkorting!😄 Ik wil graag controleren waarom je niet de 750 Mbps optie kunt selecteren. Het kan te maken hebben dat je momenteel op een ander netwerk zit aangesloten. Kun je mij je gegevens sturen in een privébericht? Dan ga ik ermee aan de slag!
Hallo @Piotr,

Inderdaad vanaf twee laptops en een desktop die onderling een gigabit verbinding dicht trekken.

Heb toevallig vrijdag mijn netwerk uitgebreid (zoals in een ander draadje ook gedaan werd) met een tp link mc220l. Nu haal ik met gemak de 750/750. Kan het zijn dat de Draytek throttelde of zoiets?

Ik ben in ieder geval blij dat ik nu met volle snelheid kan!
Reputatie 7
Hi Gustav, goed om te horen dat het inmiddels gelukt is! Wel gek dat het niet lukte met de Draytek. Deze begrenst niets, we bieden de snelheid van 750 Mbps natuurlijk niet voor niets aan! 😉 Mogelijk was er een defect waardoor je niet de volle snelheid haalde.

Reageer