Beantwoord

bridged tap? (aansluiting onduidelijk)

  • 16 July 2019
  • 6 reacties
  • 390 Bekeken

hallo

ik zit nu al heel lang maand of 6 met slecht internet en tv
mijn word er gezegd dat ik bridge tap heb ik heb geen verstand van dit
maar ik kom er ook niet uit meer wie ken mijn helpen om dit te kunnen fixen

mvg john van mill

icon

Beste antwoord door Brian 22 July 2019, 17:26

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
ja dat kan ik begrijpen. het is niet mogelijk om te achterhalen welke arders bij elkaar horen en is eigenlijks alleen maar te meten. het lijkt mij dan ook verstandig om de netbeheerder op af te sturen voor herstel is/ra danwel te testen en labelen.

wellicht dat een moderator toch een actie kan uitzetten.
kunt u mijn vertelen wat ik nu best kan doen
Reputatie 6
@John van mill Je kan het beste afwachten tot webcare reageert.

Dit is een klant helpt klant forum, met ondersteuning vanuit T-Mobile. Een reactie van webcare kan 24/48 uur duren, maar door drukte kan dit uitlopen.
Zie ik daar links in dat gat een lasdoos, de laatste op de foto, en is daar een klein stukje kabel aan die doos aangesloten. Dan kun jij geen bridgetap hebben, dat is namelijk een aftakking in huis naar een tweede aansluiting, zit er nog een extra kabel tussen deze loskoppelen.

Reputatie 7
Hey @John van mill,

Ik denk graag met je mee! Kun je mij precies beschrijven welke problemen je ervaart met je TV en internet? Valt je verbinding weg? Of heb je slecht bereik? Ook ben ik benieuwd of je TV verbinding tegelijkertijd wegvalt met je internetverbinding.

Bij het verwijderen van de Bridge Tap kunnen we je jammer genoeg niet ondersteunen. Mijn collega Brian heeft wél een heel handig Topic over geschreven waarin alles met betrekking tot een bridge tap en het verwijderen hiervan wordt uitgelegd. Lees het Topic even rustig door.
Reputatie 7
@John van mill Ik ben er wat verder ingedoken omdat het mij niet helemaal lekker zat en ik stuur graag opnieuw de netbeheerder bij je langs zoals @Hidden.nld al aangaf. Ik kwam namelijk een aantekening van de monteur tegen waarin hij ook aangeeft dat je mogelijk niet op de juiste aderparen bent aangesloten. Maar de monteur heeft dit niet kunnen controleren met je in april (maar zou dit wel besproken hebben). Ik heb de opdracht met deze toelichting doorgezet en ik verwacht dat je volgende week bericht ontvangt!

Reageer