Beantwoord

(Cable Error 8180) WAN lampje brandt niet en geen internet

  • 29 January 2019
  • 3 reacties
  • 489 Bekeken

Reputatie 2
Hi T-Mobile,

Ik heb sinds gisteren geen internet meer met mijn t-mobile thuis abonnement, wanneer ik de modem check krijg ik de volgende boodschap:

Cable Error 8180


Ik heb alle troubleshooting van de modem opgevolgd (opnieuw opstarten, resetten, etc) mag niet baten. kunnen jullie dit zsm verhelpen?
icon

Beste antwoord door Piotr 31 January 2019, 12:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hey @mfoppele,

Ik zie dat er gelukkig inmiddels een afspraak met de monteur gepland staat voor komende maandag. Balen dat we het niet op afstand hebben kunnen oplossen voor je! Laat je weten hoe de monteursafspraak is verlopen?
Reputatie 2
Hi @Piotr,

alleraardige monteur is langs geweest en getest met andere modem en in huis mijn meterkast, hij noemde dat er met mijn modem niets mis was en ook niet met bekabeling in huis. probleem lag buiten huis en moet door KPN opgelost worden.

Ik ben inmiddels 9 dagen off the grid en tether zo goed of kraad als het kan met mijn telefoonabo, ik neem aan dat jullie me misschien wel te gemoet kunnen komen toch qua abonnements kosten toch?

Groetjes,
Matthijs
Reputatie 7
Hey mfoppele,

Ik lees gelukkig dat het probleem is opgelost! 😃 Voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement heb ik direct een vergoeding ingediend. Deze wordt in de maand maart in mindering gebracht op je rekening. Ik wens je alvast een fijn weekend!

Reageer