Beantwoord

Corrupt PDF bestand contract

  • 15 July 2018
  • 2 reacties
  • 490 Bekeken

Zojuist heb ik een internetabbonement afgesloten, waarna werd aangegeven dat het contract naar mijn e-mail is verstuurd. Dit is echter niet gebeurd.

Als ik inlog in My T-Mobile heb ik daar de optie om het contract te downloaden. Als ik dit doe krijg ik echter een corrupt PDF bestand wat niet te openen is. Verder zie ik de volgende melding staan: "Foutje in bestelling
Ai! We zien een foutje in je bestelling van T-Mobile Thuis".

Wat voor foutje is dit? Volgens mij heb ik alles gewoon goed ingevuld. Ik heb nu echter een overeenkomst afgesloten waarvan ik het contract niet kan zien. Kunt u dit voor mij verhelpen?
icon

Beste antwoord door Fitmacaroni 15 July 2018, 19:07

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Als het goed is kan je het PDF bestand openen door je postcode in te tikken. Zonder spaties en met hoofdletters.
Het was daadwerkelijk een corrupt bestand, en dus op geen enkele manier te openen. De grootte van het bestand was ook 0kb zie ik nu, dus het was ook gewoon leeg.

Imiddels heb ik echter de e-mail gehad en kan ik ook via My T-Mobile het contract downloaden. De foutmelding in My T-mobile is nu ook weg, dus het was waarschijnlijk gewoon een tijdelijke storing.

Reageer