Beantwoord

Dagelijks wegvallende verbinding

  • 29 April 2020
  • 5 reacties
  • 161 Bekeken

Ik heb sinds anderhalve maand internet bij jullie en ik denk dat ik nog geen dag heb gehad dat ik niet opnieuw mijn router aan heb moeten doen omdat ik geen internet heb. Doordat ik ook thuis moet werken is goed internet wel van belang. Ik heb de stekker er al uitgetrokken voor meer dan 10 minuten zelfs, op reset knop gedrukt meerdere keren en het aan en uit knopje geprobeerd. Dit lijkt mij geen storing als dit elke dag voorkomt en ik hoop dat jullie dit spoedig kunnen verhelpen. 

icon

Beste antwoord door Brian 30 April 2020, 16:08

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hi @Shiirleeyyy, in deze tijd wil je uiteraard een stabiele verbinding, ik help je dan ook graag om dit op te lossen. Gaat het in dit geval om je bekabelde verbinding of Wifi? Via de troubleshoot op onze website kan je een aantal stappen volgen om de Wifi problemen te verhelpen. Heb je ook problemen met je bekabelde verbinding? Zou je een aantal voorbeelden met tijdstip en datum hier door willen geven? Dan ga ik verder op onderzoek uit!

 

Hi Brian, het gaat om de wifi. Ik gebruik geen bekabelde internet omdat de router te ver staat. Ik heb voor mijn computer een wifi-stick, ook daar vaak geen internet, deze heb ik sinds kort. De stappen heb ik allemaal gevolgd, deze helpen op dat moment helaas niet. Mijn wifi kan zo de hele ochtend weg blijven. Het gaat vooral om savonds laat en sochtends, wat dan lang (tot ong 2 uur) kan duren. Gister voor het laatst tijdstip tussen ongeveer 9:00 en 12:00uur. Ook die avond ervoor ik gok rond  20:00. 

Toevallig valt mn internet nu weer steeds weg tijdstip begon 21:16 uur. 

Weer doet tie het niet. 9:30 uur

Reputatie 7

Hey @Shiirleeyyy , ik wil graag nog één ding proberen voordat ik onze techneuten hierop afstuur. Namelijk een grondige fabrieksreset om je modem wakker te schudden. Hier zie je hoe je dit kunt doen. Na de reset wil ik je vragen om te testen of je verbinding wel stabiel verloopt.

Reageer