Beantwoord

De overstapservice na bestelling, waar?

  • 9 September 2020
  • 4 reacties
  • 153 Bekeken

Goedenavond,

 

Net T-Mobile thuis aangevraagd. Bestelling is geplaatst. Geprobeerd om Ziggo te bellen, maar die laten mij een halfuur wachten en daarna werd de verbinding verbroken.

Willen jullie voor mij opzeggen?

Met vriendelijke groet,
Corstiaan

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 10 September 2020, 16:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

@corstiaanvdb

 

Allereerst welkom op de Community, dit forum werkt volgens het principe klant helpt klant. Wel kijken er moderatoren mee. Zij reageren meestal binnen 24 uur, bij extreme drukte kan dit oplopen tot 48 uur. 

Wat betreft je abonnement opzeggen bij Ziggo zul jezelf moeten doen. Dit kan T-Mobile namelijk niet voor jou doen. Dit kan alleen als je tijdens het bestellen gekozen hebt voor de overstap service.

Als advies geef ik u mee om zo snel mogelijk contact te nemen met de klantenservice. Misschien dat zij alsnog de overstap service kunnen regelen. Klantenservice, Tel:0800 0092

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @corstiaanvdb 

Bij het plaatsen van een T-Mobile bestelling kon je kiezen voor een nieuwe bestelling of met overstapservice.

Als je een nieuwe bestelling hebt geplaatst zul je helaas toch zelf moeten annuleren of bij een overstapservice doet T-Mobile dit.

Nou ik zag het nergens staan. Stond in ieder geval niet duidelijk aangegeven. Hoop dat een medewerker van t-mobile mij kan helpen.

Reputatie 7
Badge +4

Hartelijk bedankt weer voor jullie goede hulp @Waqqas en @soepkip67:smile: Wij willen inderdaad het liefst dat klanten tijdens hun bestelling aangeven of ze van de overstapservice gebruik willen maken, omdat niet alle gevallen binnen de voorwaarden van de overstapservice vallen. Het gaat hierbij vooral om klanten die binnen 1 maand opgeleverd willen worden, waarbij wij dus geen rekening kunnen houden met de opzegtermijn van andere providers, of als klanten een niet-bestaande glasvezelverbinding bestellen. Soms duurt de verwachte aanleg namelijk zo lang, dat dit ook buiten de voorwaarden valt van de afspraken die alle aangesloten providers onderling met elkaar hebben gemaakt.

Wanneer een klant de overstapservice vergeet aan te vragen maar er wel nog graag gebruik van wil maken én voldoet aan de voorwaarden, hebben wij in de eerste 7 dagen na het plaatsen van de bestelling de optie om dit alsnog voor de klant te regelen.

Dat is waar ik je graag bij wil helpen @corstiaanvdb! Daarentegen voldoe je niet aan de eerder genoemde voorwaarde dat jouw gewenste opleverdatum tenminste 1 maand in de toekomst moet liggen. Wil je graag dat ik de gewenste opleverdatum uitstel zodat wij de overstap met Ziggo in orde maken? Of wil je het liefst zo snel mogelijk van onze prachtige diensten gebruik maken? :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik hoor het graag, en dan maak ik het voor je in orde!

Als je het trouwens nog leuk vindt om te weten, in het eerste plaatje hieronder vind je de plek binnen het bestelformulier waar je de overstapservice kunt aanvragen, en in het tweede plaatje vind je nog een overzicht van ons bestelformulier. :wink: Heb je zelf nog suggesties hoe wij dit eventueel duidelijker kunnen maken? Ik denk namelijk heel graag met je mee!

 

Reageer