Beantwoord

De problemen stapelen zich op

  • 18 september 2020
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Ik begin nu echt te twijfelen aan de kwaliteit wan T-Mobile.

Ik zit al ruim 2 weken met slechte TV, storing door een nieuw platform.…

Om het af te maken is internet er vanochtend ook mee gestopt. Ik heb een Zyxel modem. Bij de wereldbol brand het LEDje rood. Geen verbinding dus.

De modem èn glasvezelconverter zijn al gereset. Heb de tv-box ook maar gereset. Werkt dus gewoon niet…..

 

Op dit moment géén internet, tv en bellen...

icon

Beste antwoord door Ginny 19 september 2020, 13:57

@MartijnDalebout Ik baal ervan dat je deze problemen ervaart, dit gaan we natuurlijk zo snel mogelijk voor je oplossen. Ik zie dat je gebeld hebt met de klantenservice en dat er een monteur is aangestuurd. Hulp is nabij!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3

@MartijnDalebout Ik baal ervan dat je deze problemen ervaart, dit gaan we natuurlijk zo snel mogelijk voor je oplossen. Ik zie dat je gebeld hebt met de klantenservice en dat er een monteur is aangestuurd. Hulp is nabij!

Reageer