Beantwoord

diensten werken niet, monteur vereist

  • 27 July 2019
  • 3 reacties
  • 222 Bekeken

Goedemiddag T-mobile,

Sinds afgelopen donderdagmiddag werken zowel WiFi als interactieve tv niet meer. Na de tips om het probleem met de WiFi te verhelpen, heb ik de tips op de website afgelopen en ook enkele tips op dit forum, tot herstel van de fabrieksinstellingen van het modem aan toe. Helaas tevergeefs: telefoon en laptop geven wel het WiFi icoontje weer, maar er is geen internetverbinding.

In een telefonisch contact voor hulp op afstand werden slechts 2 standaardvragen gesteld, alvorens is geconcludeerd dat het probleem niet op afstand te verhelpen is en een monteur noodzakelijk is.

van Guidion heb ik vervolgens een sms ontvangen waaruit blijkt dat de eerste afspraakmogelijkheid pas 26 augustus is (dwz over een maand). Dit is voor mij onacceptabel, mede gezien het feit dat ik thuis werk. Telefonisch contact met Guidion heeft mij niet verder gebracht: medegedeeld werd slechts dat het een drukke periode is vanwege de aansluitweken. Dit is in mijn ogen een klantonvriendelijk argument, omdat trouwe klanten op deze manier een maand zonder alle diensten zitten.

Ik voel mij niet serieus genomen en wend mij nu langs deze weg tot u met het verzoek mijn probleem daadwerkelijk ter harte te nemen en nog begin aankomende week een monteur langs te laten komen.

Ik vertrouw op uw snelle reactie.
icon

Beste antwoord door Brian 1 August 2019, 13:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @JeroenDi, ik kijk graag wat ik voor je betekenen! Ik kan niks beloven maar ik ga mijn best doen om te kijken of we je misschien eerder in kunnen plannen. Zou je mij hiervoor via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste cijfers van het rekeningnummer door willen sturen?
Hoi Brian,

inmiddels heb ik een eerdere afspraak. Wel nog een vraag: het fiber lampje van het modem brandt niet. Ik dacht dat dit betekent dat het probleem zit in de verdeelkast in de wijk/straat of in de server instellingen van t-mobile. Is dit echt iets dat niet op afstand kan/moet worden verholpen?
Of in de MC zelf,
of de aansluitkabel tussen MC en aansluiting,
of in de grondplaat.

Eerst gaan ze kijken of het bij jou thuis zit en zit het verderop kan je weer wachten tot de netbeheerder in actie word gezet.

Reageer