Beantwoord

DNS probleem t-mobile

  • 25 September 2020
  • 4 reacties
  • 497 Bekeken

Beste T-Mobile Technische mensen,

Ik hoop dat ik jullie via deze weg kan benaderen, want telefonisch kan dit blijkbaar niet.

Ik heb geen T-mobile verbinding. Ik ben een ITer en wil graag dat jullie een probleem oplossen in jullie eigen DNS servers. Er zijn gebruikers bij ons klant die thuis gebruik maken van T-mobile internet verbindingen.

Als de betreffende T-mobile gebruikers (vanuit thuis) naar ons firma URL willen gaan dan lukt dit niet, omdat de T-mobile DNS het URL verkeerd resolved. Met de klantenservice kom ik niet verder en wordt er gevraagd om dit vraag aan de community te stellen terwijl dit een technisch probleem bij T-mobile is.

Ik wil hier publiekelijk geen URL adressen afgeven van mijn klant. Dus als het kan graag een PB sturen via deze forum (als dit uberhaupt kan).

Mvg,

Serkan

icon

Beste antwoord door Sander 6 October 2020, 12:02

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @serkanos,

Erg fijn dat je het voor je klanten opneemt en het hier aankaart! Excuus, dit is inderdaad een bekend probleem en we werken er hard aan om iedereen snel van een oplossing te voorzien. In het volgende topic kan je lezen hoe dit op te lossen is door tijdelijk gebruik te maken van een externe DNS, én daar houden wij je op de hoogte van onze updates, namelijk in dit topic: website niet bereikbaar, via VPN wel

Daarnaast is het inderdaad erg fijn als je mij van de URL adressen kan voorzien via, op jouw verzoek, een privébericht. Alvast bedankt en we blijven er hard aan werken!

Hallo Cal en Serkanos,

 

Wij hebben hetzelfde probleem.  Onze website(s) zijn ook niet bereikbaar voor bezoekers met een T-mobile Thuis aansluiting. 

Helaas weten wij ook niet wie (al)onze bezoekers zijn, dus we kunnen ze niet helpen met oplossingen van een VPN of instellingen van routers etc. Bovendien is dat ook niet echt klantvriendelijk.

Ik hoop dat T-mobile dit probleem zsm op kan lossen.

@Cal, ik stuur je zo ook nog even een DM met onze URLs.

 

groeten Ben

Reputatie 7
Badge +4

Hey @benbk,

Bedankt dat je dit bij ons aankaart, hier hebben we echt een hoop aan! Sorry dat het probleem nog niet is opgelost, en je hebt zeker gelijk dat voor genoeg mensen de tijdelijke oplossing lastig uit te voeren is. Ik wilde heel graag dat ik je een update kon geven, maar op dit moment beschik ik nog niet over meer informatie. Desondanks weet ik wel dat wij er nog steeds alles aan doen om dit opgelost te krijgen, en ik probeer het zo goed als mogelijk op de voet te volgen!

Reputatie 7

Er is zojuist een update geplaatst in het topic

 

Zojuist hoor ik dat we een aanpassing hebben gedaan in de DNS. Hierdoor behoren alle sites weer 100% bereikbaar te zijn. Willen jullie dit controleren of dat klopt?

 

Ik sluit hierbij dit topic, zodat we het gesprek daar verder kunnen voeren.