Beantwoord

Doorsturen E-mail

  • 19 January 2019
  • 5 reacties
  • 509 Bekeken

Reputatie 1
Sinds enkele dagen kan ik geen email ontvangen van mijn t-mobile adres in gmail
is er iets veranderd in serverinstellingen ?
icon

Beste antwoord door Jacoss 12 February 2019, 18:58

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
@Jacoss

Als ik het goed begrijp gaat het over het automatisch doorsturen van mail welke binnenkomt op je Tmobile thuis mailadres, naar je Gmail adres?
Reputatie 1
@Jacoss

Als ik het goed begrijp gaat het over het automatisch doorsturen van mail welke binnenkomt op je Tmobile thuis mailadres, naar je Gmail adres?


Klopt
Reputatie 1

@Jacoss


Als ik het goed begrijp gaat het over het automatisch doorsturen van mail welke binnenkomt op je Tmobile thuis mailadres, naar je Gmail adres?
Klopt
dit is de fout die krijg sinds enkele dagen
Er kan geen verbinding worden gemaakt met mail.t-mobilethuis.nl De
server heeft een fout teruggestuurd: "Connection timed out: There may
be a problem with the settings you added. Please contact your other
email provider to verify the correct server name and port."
Reputatie 7
Hey Jacoss,

Blijkbaar is je bericht er tussen uit geglipt, excuses! Heb je het probleem nog weten op te lossen?
Reputatie 1
Ik heb dat gehele gmail laten vervallen werkte niet naar mijn behoefte
heb zelf domeinnaam nu met met eigen email en ik moet zeggen dat mij wel bevalt

Reageer