Beantwoord

Draytek 2132f DMZ/UPnp/Port forward werken niet.

  • 17 October 2018
  • 4 reacties
  • 477 Bekeken

Hallo, ik heb allemaal dingen geprobeerd om games van vrienden te joinen (DMZ, UPnp, port forwarding, static IP etc etc) maar voor zo ver heeft niks geholpen.

Andere mensen kunnen zonder problemen spelen, maar ik als enigste bij T-Mobile niet.

Mvg, Boyd.
icon

Beste antwoord door Brian 24 October 2018, 12:56

Bekijk origineel

4 reacties

nou ik ook boydfischer
ook alles geprobeerd en helaas nog steeds zelfde probleem wel gek paar weken geleden nergens last van ! en nog steeds geen oplossing!
Reputatie 7
Hey @BoydFischer & @thoompie35 bij welke games ervaren jullie die problemen? Welke instellingen en stappen hebben jullie exact doorlopen? De Community en ik denk graag met jullie mee!
hey piotr
niet bij games athans bij mij alleen in de party chat van playstation weet dat playstation gebruik maakt voor chat van upnp heb alles al geprobeerd poorten open gezet geen resultaat ip vast gemaakt van playstation met dmz ook geen resultaat upnp aangezet maar die werkt niet wel raar want daarvoor werkte alles gewoon ! komt het mish door een automatische update van de router?
fijn dat jullie meedenken hoop dat iemand een oplossing heeft wordt hier gek van haha wou me ps4 al uit het raam gooien gr
Reputatie 7
Hi thoompie35, ik heb toevallig vanochtend gereageerd in ander topic die je zelf aan hebt gemaakt, zullen we in dit topic (dus het topic van Boyd) verder gaan? Dan houden we de informatie centraal!

Reageer