Beantwoord

draytek lan probleem wederom terug

  • 15 August 2019
  • 6 reacties
  • 354 Bekeken

Reputatie 1
ondertussen sinds enkele maanden het derde draytek 2132FVn modem in de kast staan, omdat steeds LAN uitvalt. WIFI en tv werkt dan wel.
heel bekend probleem zo te lezen op dit forum.
sinds pakweg een week of vijf beginnen de problemen weer van voren af aan.
geen lan, wel wifi, stroom er af, doet het weer een tijdje.
contact opgenomen met t-mobile via chat, en daar kwam de ondertussen standaard response; ik zal het modem resetten, dan drie dagen in de gaten houden, weer problemen dan kan het naar de volgende afdeling.
dit doen ze elke keer, en elke keer verdwijnt het probleem er niet mee.
ik wil graag een echte oplossing.
wie o wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Brian 3 September 2019, 16:19

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hey @Milko Emmerig, hier moeten we iets aan doen! Ik heb zojuist onze techneuten op de hoogte gebracht en voorzien van extra achtergrondinformatie (derde Draytek). Zij gaan er alles aan doen om dit probleem voor je op te lossen. Wél zeg ik er gelijk bij dat het iets langer kan duren eer je een terugkoppeling ontvangt vanwege de drukte van de afgelopen periode. Hoe dan ook hoor je van ons zodra we meer weten!
Reputatie 1
hallo Piotr

bedankt voor je reactie.
ik wacht rustig af
Reputatie 1
Hi Piotr en andere tmobile mensen

zojuist nieuwe modem binnen gekregen, jammer genoeg komt de monteur pas volgende week vrijdag.
wat is het probleem als ik zelf alles aansluit?
op de doos van de converter staat dat alleen een tmobile monteur dat mag doen....
Reputatie 7
Hi @Milko Emmerig, top, hopelijk doet deze het beter. In principe kan je de modem zelf aansluiten als je er enigszins verstand van hebt. Doe dit dan wel voorzichtig, de glasvezel kan snel beschadigen. Twijfel je? Wacht dan zeker op de monteur, dan weet je zeker dat alles op de juiste aan wordt gesloten! Mocht je het toch zelf aanslutien laat het mij dan even weten, dan zal ik de afspraak met de monteur annuleren,
Reputatie 1
hi @Brian

zojuist mijn nieuwe router geinstalleerd zonder problemen.
alles werkt.
dus de afspraak met de monteur kan inderdaad afgezegd worden

dank voor de support
Reputatie 7
Hi @Milko Emmerig, top dat het gelukt is! 🙂 Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met mijn collega en dat we Guidion af hebben gezegd. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen laat het dan zeker weten!

Reageer